24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Anton stukket af .... {{forumTopicSubject}}
... Og så ikke alligevel. Det her ender nok som et af de uløselige mysterier
Jeg går og sætter heste ud, da den ene er kommet ud, ser jeg nabo gå forbi nede på vejen, hilser og kan høre at Dana piver efter Balou, og Anton gøer efter ham.
Sætter den anden hest ud, det tager ca 3 min, og så går jeg ind, og normalt lukker jeg så hundene ind fra haven af.
Men hva er nu det ? der var kun 1 hund
Kalder på Anton, han kan godt stå i et hul han er i færd med at grave, og ikke gide høre at jeg står og råber på ham
Nå, så tager jeg sko på og går ud i haven og kigger efter ham, det er en stor have og der er mange gemmesteder for en lille hund, men der er bare ingen Anton nogen steder
Fare ud af haven, tænker han må have fundet et smuthul og være feset ud og over til naboen, men der er heller ingen Anton
Leder rundt omkring, kalder og fløjter, men ingen Anton
Så kan jeg høre en hund gø oppe i skoven, og det lyder fuldstændig som Anton Åh gud
På med støvler og snor på Dana, og så fiser vi ellers afsted....
Vi drøner rundt i skoven i 2 timer mens jeg RÅWER og fløjter på Anton, møder endda den gamle skovfoged, og klager min nød, han lover at kigger efter ham
Da jeg endelig går det sidste stykke vej hjem, beder jeg sådan til at han er kommet hjem igen, hvis ikke, må jeg ringe til sønneke og beder ham komme, så vi kan køre ud og lede efter ham
får alle mulige tanker i hovedet, om at han er løbet op i byen og er blevet kørt ned
Da jeg når til vores hoveddør og kigger hen mod havelågen.....
SÅ STÅR ANTON DER OG PIVER, INDE I HAVEN
Hvordan fanden kan det ske ??? jeg kunne slet ikke finde ham første gang jeg ledte i haven
Men jeg var glad for at min lille knallert-fis ikke var væk alligevel
Og så fik jeg da min morgen motion
okt 2012
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.615
De hunde der....Man får nogle gange mindre hjerteproblemer pga bekymring.
Men GODT du fandt ham i haven
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Men man elsker dem jo alligevel
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 2 Emner: 43 Svar: 757
feb 2014
Men ja, det er dybt frustrerende, når de laver det nummer der og Anton virker allermest fornærmet over at jeg har gået tur med Dana og hans sele / snor, uden at han var med
Han mener vist at jeg har glemt at stoppe ham i, og er så dement at jeg gik og troede han var i snoren
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.520
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.296
Lukker 4 maltesere ud i haven, når jeg så er færdig med at tjekke kanarierne og papegøjerne, så plejer hundene også at være færdige, men kun de 3 af dem, Sissi, som er 9 år synes bestemt, at haven skal snuses rundt flere gange, og alle dufte af fremmede katte o.lign. skal undersøges nøje. Resultatet er, at jeg med hjertet i halsen henter lommelygten og lyser rundt overalt, og pludselig kommer den frække Sissi, og hun kigger på mig som om hun ville sige, er det mig du kigger efter, jeg har da hele tiden været lige her
aug 2008
Følgere: 1081 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.757
Vi prøvede noget lignende engang, med vores større terrier.
Vi havde alle været i haven og arbejde, været var skønt og til sidst går vi ind, her opdager vi at hunden er væk
Vi leder inde og ude, kalder og råber - ingen hund. Vi er rundt i byen og leder og alle vi møder bliver spurgt om de har set hunden - stadig ingen hund.
Vi kommer et smut hjem, for lige at køle ned og min mor går ud i skuret hvor fryseren med is står og da hun åbner døren derind, står hunden og kigger på hende
Han var smuttet med ind tidligere uden nogen så det og det var åbenbart ikke faldet kræet ind at gø, da vi rendte rundt og kaldte på ham
feb 2014
Smider lige et dugfriskt billede på af banditten, han er ski da kær
feb 2014
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 1.209
sep 2015
Følger: 39 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 15 Svar: 147
Min mor, mine søskende og jeg. Vi skulle til at handle vi valgte så at gå. Men på vejen ser jeg så en lille hund vi stopper op min mor viste godt hvem der ejer den. Hunden kom over til mig og ejer kom ud og sagde når den løber altid væk men kommer også hjem igen så det gør ikke noget men tak Jeg tænker bare, hunden løb rundt i byen og ind over vejen og som jeg kunne hører var det ikke første gang
Jeg ville selv gå igang med at lede istedet for at tænke den kommer hjem igen. Det er min mening måske er jeg lidt skør
maj 2006
Følger: 102 Følgere: 143 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.089
feb 2014
Anton stukket af ....