{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Når hunden ikke vil børstes {{forumTopicSubject}}

Exit fælder som en sindsyg, men børstes vil han ikke.
Problemet er at han har ondt i det ene bagben, og så tror jeg det gør ondt, når jeg vil børste hans bagende.
I hvert fald siger han klart fra, når jeg forsøger.
Han er blevet undersøgt i alle ender og kanter - også med røntgen.
Han e
Han har HD, men ikke de store gigtforandringer endnu, og han har løbet agility indtil for et par måneder siden.
Nu har jeg så bestilt tid til behandling hos en ret god "dutdame" som har gode resultater med andre hunde jeg kender. Jeg ville jo gerne have, at han ikke var alt for træls i pelsen og med for mange filtertotter. Så jeg var ond mor og fattede saksen. Nu er den stakkels hund blevet klippet i bukserne.
Han ser lidt dum ud, men jeg tror det er rarere for ham, uden alt det filter.
Nu håber jeg behandlingen hjælper. Han halter on and of på højre bagben og der er ikke noget at se på røntgen og hans korsbånd er fine.
Jeg har godt nok overvejet at tage til DR dyr og få ham bedøvet, så jeg kan komme i bund med pelsen. Men ved ikke om det er at skyde gråspurve med kanoner.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hunden ikke vil børstes
  • #4   15. mar 2016 Han plejer nu at finde sig i det. Ikke hans favorit ting, men noget der skal overstås.
    Han har ondt, så der er en forklaring, så det bliver saksen, indtil vi har styr på smerterne.
    Stakkels hund har mere ondt end han giver udtryk for. Så nu er vi igang med behandling, så håber jeg han bliver sig selv igen

Kommentér på:
Når hunden ikke vil børstes

Annonce