opmærksomhedsafhængig hele tiden..:( {{forumTopicSubject}}
når jeg kæler med mine andre dyr.. som jeg har mange af piver hun og snapper nærmest efter dyrene.. når jeg sidder på en stol væk fra bordet hopper hun op og prøver at skubbe det andet dyr væk:(
jeg har prøvet at stoppe hende og få til at gå ned igen..
men så bliver hun bare ved.. hun er afhængig af opmærksomhed.. jeg er sammen med hende i haven snart hver dag og leger... jeg må bare ikke kælem ed andre dyr på gulvet når hun kommer ind.. så går hun hen og ruller og piiver for opmærksomhed..
jeg er nu ret irriteret over det.. fordi jeg har jo plads til alle dyr i verden.. i mit hjerte.. og om aftenen siger j ge godnat så hun skal ikke komme og sige jeg overser hende.. og når hun så har tisset ude om aftenen får hun et lille stykke leverpostej.. jeg overøser hende selvfølgelig ikke med opmærksomed.. så kan jeg jo på en måde godt forstå hende.. men når der kmmer gæste og vi er til trænning sker det at de syntes: "ååh.. sikke en pussenusset lille vovse.. ej hvor er du søød.." og alt det der så det er lidt svært..at få hende til at stoppe...
med at krææve og krææve opmærksomhed.. så sent som imorges sad jeg og kælede med min kat så kom molly jo selvfølgelig drønende og sagde jo nærmest: glem hende.. leg med mIG..
har i sådan en hund også?
og kan i give mig lidt råd til at få hende til at stoppe..?
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 210
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 1.833
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 210
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 374
Kæl kun med hunden på din opfordring
Leg kun med hunden på din opfordring
Afvis hende når hun søger din opmærksomhed
Lyder som om hun er sin egen herre
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 331
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.388
sådan en hvallp har jeg
han kan slet ikke klare at jeg eller andre nusser med Vodka og ikke ham
jeg vender ryggen til ham og ignorere ham
når han så sætter sig stille ned og slapper af, vender jeg mig om og kæler lidt med ham, starter han forfra starter jeg forfra
nu må jeg godt kæle med Vodka i et par min før Tabu kommer og vil være med. og andre gange må jeg godt nusse med Vodka længe inden Tabu kommer, han ved han nok skal få sine nus når det er hans tur *S*
held og lykke
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 331
men den fase med at hun snappede efter mig er efterhånden ved at stoppe!
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 898 Svar: 11.896
opmærksomhedsafhængig hele tiden..:(