626 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Linke til annonce ? Linke til annonce ?

Hej . Jeg vil høre om man må linke til en annonce herinde.
Annoncen er fra gul&gratis.

Tænker at man ikke må , og heller ikke når opretter af annoncen ikke ved at man gør det.

Men jeg er simpelthen bare faldet over en annonce med en bomuldshund. Hvor hunden er 7 år gammel og hun er så drægtig.
Ejer vil Sælge hunden for 1000 kr , eller efter anden aftale fordi den ikke kan med anden hund i hjemmet .

Jeg håber ikke at denne hund, ender med at bliver helt stresset, når hun både skal have nyt hjem og er drægtig smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Linke til annonce ?
  • #2   10. mar 2016 Ja jeg synes heller ikke det er okay smiley .
    Jeg ved ikke hvor langt henne hun er . Desværre .

• #4   10. mar 2016 Hvad jeg kan se , så har hun haft hvalpe før . Der vil vist også komme stambog på hvalpene . Det er heller ikke så meget det , som jeg tænker mest på .

Det er mere det med at hun skal have nyt hjem og ejer/ejere og skal til at vænne sig til det , samtidig med at hun er drægtig .
    Det synes jeg personligt lyder stressende.
    Men det er selvfølgelig også stressende for hende og hjemmets anden hund, hvis det ikke fungere det .

Jeg opretter heller ikke det her , for at hænge nogen ud .
    Men mere i håb om , at nogen måske kan hjælpe vovse .

• #6   10. mar 2016 Det var lige præcis det som jeg tænkte.
    Det er derfor jeg ville prøve at høre mig lidt frem herinde .
    Måske man kunne være heldig , at der var en herinde der kunne hjælpe som er rigtig godt inde i opdræt .

• #8   10. mar 2016 Nej bestemt ikke da .

• #10   10. mar 2016 Ja det kan godt være .
    Det bekymrer mig bare at tæven, jo kan riskerer at havne i helt uvidende hænder.

Det ville være så ubeskriveligt sørgeligt både for tæven og de kommende hvalpe.

Håber hvertfald bare at nuværende familie , ser ny familie RIGTIG godt an.

• #12   10. mar 2016 Jeg ville ønske, at jeg havde plads/tid.

• #13   10. mar 2016 Jeg har delt den på min FB. I håb om at EN af dem kender en seriøs person som kan/vil tage hende. Min angst er at hun ryger i hænderne på en af hvalpefabrikkerne. De taler jo ofte godt for deres syge moster og lover guld og grønne skove.

• #15   10. mar 2016 Ja, det håber jeg at hun gør. Jeg gør i alle tilfælde mit bedste til at hun gør. Jeg skal bare finde ud af hvilken tavle hun avler. Om jeg kan dele den i DKKs gruppe 9 på FB.

• #16   10. mar 2016 Jeg har sms`et med hende. Hun skriver at hun har fundet et match til sin tæve. Jeg har advaret hende mod hvalpefabrikker og skrevet om stråmænd osv. Meget mere kan jeg vel ikke gøre?

• #17   10. mar 2016 Den annonce skriger næsten til de forkerte! smiley
    Gratis lille populær hund med hvalpe i maven, vel enhver hvalpefabrik eller kynisk persons drøm, der ser let tjente kroner.
    Håber godt nok ejeren gør sit arb mere end godt, mht nyt hjem.

• #18   10. mar 2016 Er glad for at det ikke kun er mig der er bekymret smiley .
    Jeg håber at det match er det rigtige .

• #19   10. mar 2016 En af mine hundeveninder fra Jylland. En yderst kompetent person, som jeg stoler 100% på, har tilbudt at tage tæven. Nu skal jeg bare have fat i ejer og sige at HVIS hun fortryder med den anden person, så skal hun kontakte mig og tæven bliver hentet 1 time efter. Jeg har helt ondt i maven over den annonce smiley

• #20   10. mar 2016 Pyyhh ha' jeg håber godt nok ejeren vil ta imod tilbudet.

• #21   10. mar 2016 Ejer er åbenbart ikke interesseret i at tale med mig mere. Og annoncen er væk. DAMN, jeg håber at tæven kommer et godt sted hen og at man finder gode, trygge hjem til hvalpene.

Men den annonce SKRIGER på en hvalpefabrik smiley

• #22   10. mar 2016 Jeg ved der er en "pensioneret" opdrætter der har kontaktet vedkommende og tilbudt at ta hunden (og få den steriliseret efter fødsel), så kunne de gå og være pensioneret sammen men hun fik heller ingen svar smiley
    Hvor er det sørgeligt.

• #23   11. mar 2016 Det fandme trist smiley

Kommentér på:
Linke til annonce ?

Annonce