Korn vs glutenfrit? Hvalp Korn vs glutenfrit? Hvalp
Min ridelærer har købt den skønneste, boston terrier. Har endnu ikke set andet end en lille film Men åh, en charmerende trold
Han blev hos opdrætter fodret med hills.
Hun er gået over til arion. Så vidt vides, så er overgang gjort blidt.
Men pt, i onsdags, så er afføring lidt blød og lugter. Der er indkøbt zoolac, som i onsdags ikke var taget i brug.
Er det meget normalt, når man går fra foder med korn, til foder med kun ris som korn? At afføringen bliver lidt løs og ildelugtende?
Synes at jeg før har læst, herinde, at overgangen fra kornholdigt foder til kornfrit, bør være længere end ved korn til korn, eller kornfrit til kornfrit?
Han spiser umiddelbart max 90 gram, men det er jeg, og ejer ikke bekymret for. Mængden er jo vejledende. Han tager fint på.
Han er med stamtavle. Indkøbt med ønske om udstillinger.
Det er kun min egen nysgerrighed der gør, at jeg opretter denne tråd
Vil selvfølgelig viderebringe gode råd til ejeren, men spørger mest, for at udvide min egen horisont, og derved kan vejlede kunderne på mit arbejde bedre (dyrehandel)
maj 2015
Følger: 52 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.478
maj 2015
Jeg regner med at skulle have undervisning i morgen, og vil bestemt høre hende ad, om hvalpen kan have spist dit og dat, som derved kan skyldes den lidt vel bløde afføring.
Dårlig mave kan det vel ikke helt kaldes, når det er flydende..
aug 2008
Følgere: 1084 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.715
- Kun da han fik hypo-varianten, der blev han altså lettere rådden indvendig, fy for den
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.837
Altafgørende for en stærk mave er at opdrætter har præsenteret kuldet for smagsprøver af alt muligt mens de stadig får mælk.
Løs mave ved hvalp kommer lige så tit fra alle de sære ting de æder og tygger i.
maj 2015
Korn vs glutenfrit? Hvalp