1.199 visninger
|
Oprettet:
Opstart på hjertemedicin {{forumTopicSubject}}
Sagen er den at min skønne gamle herre på 9 år blev hjertescannet igår... Venstre forkammer er 2/3 del større end det burde være samt hjerteklapperne er utætte så en del af blodet løber tilbage igen... En mislyd i grad 3.
Han startede derfor på hjertemedicin igår.
Min bekymring er nu, at da han lå oppe ved mig i dag og sov kunne jeg MEGET tydeligt mærke hans hjerteslag. Det kunne jeg dårligt mærke før medicinen. Er derfor bekymret for om hans hjerte er kommet på ekstremt overarbejde eller om det er meget normalt når de er på hjertemedicin.
Nogle herinde der har erfaring på det punkt?
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 108
Ændre det sig bliver der selvfølgelig ringet med det samme...
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.399
jan 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
aug 2007
Ja det er en hjertedyrlæge der har givet ham medicinen.. Men har som skrevet ikke snakket med en her i aftes, da jeg opdagede det, da hunden virker til at have det godt...
jan 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.399
men det er da nok en god ide at spørge ind til hvad du kan forvente at medicinen, hvordan den virker og evt. hvilke bivirkninger du skal være obs på ...
aug 2007
Opslaget var mere hvis nogle havde oplevet det samme, da han jo desværre er en ud af mange hjertehunde...
Men tak for hjælpen.. Jeg prøver ved doktor dyr i stedet...
aug 2007
Det kan godt irritere mig lidt, at dyrlægen netop ikke har sagt noget, når jeg har spurgt ind til bivirkninger og forløbet... Godt, at det ikke er min normale dyrlæge...
Min lille herre har det heldigvis også super godt i dag og synes lige knap at hans hjerteslag føles så voldsomt, som i går aftes...
aug 2007
Og tak for tippet, den husker jeg til jeg skal købe medicin næste gang... Ingen grund til at købe det dyreste, hvis det andet er lige så godt...
jun 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 451
Jeg tror ikke at det er medicin.
Og har hunden det godt, så er det jo et godt tegn.
Opstart på hjertemedicin