{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.199 visninger | Oprettet:

Opstart på hjertemedicin {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at min skønne gamle herre på 9 år blev hjertescannet igår... Venstre forkammer er 2/3 del større end det burde være samt hjerteklapperne er utætte så en del af blodet løber tilbage igen... En mislyd i grad 3.
Han startede derfor på hjertemedicin igår.

Min bekymring er nu, at da han lå oppe ved mig i dag og sov kunne jeg MEGET tydeligt mærke hans hjerteslag. Det kunne jeg dårligt mærke før medicinen. Er derfor bekymret for om hans hjerte er kommet på ekstremt overarbejde eller om det er meget normalt når de er på hjertemedicin.

Nogle herinde der har erfaring på det punkt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstart på hjertemedicin
  • #1   26. feb 2016 Må hellere tilføje at hunden har masser af energi, er glad og virker normal... Derfor har jeg ikke kontaktet dyrlægen med det samme...
    Ændre det sig bliver der selvfølgelig ringet med det samme... smiley

• #2   26. feb 2016 hvad hedder medicinen

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #3   26. feb 2016 Har du snakket med en hjerte dyrlæge evt.

• #4   26. feb 2016 Det er vetmedin han får...

Ja det er en hjertedyrlæge der har givet ham medicinen.. Men har som skrevet ikke snakket med en her i aftes, da jeg opdagede det, da hunden virker til at have det godt...

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #5   26. feb 2016 Okay super godt. smiley

• #6   26. feb 2016 der står ikke noget om at det evt. er en bivirkning ... mon ikke det skyldes at medicinen letter blodgennemstrømningen at du har kunne mærke hjerteslagene ...

men det er da nok en god ide at spørge ind til hvad du kan forvente at medicinen, hvordan den virker og evt. hvilke bivirkninger du skal være obs på ...

• #7   27. feb 2016 Jeg har spurgt ind til bivirkningerne og læst om det på nettet... Og der nævnte dyrlægen ikke den øgede kræft i hjerteslaget...
    Opslaget var mere hvis nogle havde oplevet det samme, da han jo desværre er en ud af mange hjertehunde...

Men tak for hjælpen.. Jeg prøver ved doktor dyr i stedet... smiley

• #9   27. feb 2016 Mange tak for svar... smiley
    Det kan godt irritere mig lidt, at dyrlægen netop ikke har sagt noget, når jeg har spurgt ind til bivirkninger og forløbet... Godt, at det ikke er min normale dyrlæge...
    Min lille herre har det heldigvis også super godt i dag og synes lige knap at hans hjerteslag føles så voldsomt, som i går aftes...

• #11   27. feb 2016 Tusind tak for beskeden... Det gør mig straks meget mere rolig... smiley
    Og tak for tippet, den husker jeg til jeg skal købe medicin næste gang... Ingen grund til at købe det dyreste, hvis det andet er lige så godt...

• #12   27. feb 2016 Hjerteslag kan føles meget stærke, eller ufølelige, afhængig af hvordan i rører hinanden.

Jeg tror ikke at det er medicin.
    Og har hunden det godt, så er det jo et godt tegn.

Kommentér på:
Opstart på hjertemedicin

Annonce