Hundeejers manglende respekt! Hundeejers manglende respekt!
I dag var jeg hos optiker, hvilket man ikke er ret tit, da det som regel koster mange penge.
Historien som jeg har oplevet i dag, personalet i denpågælende butik holder af hunde, og jeg så billeder af deres hunde og selvfølgelig så de også billeder af min hund.
Snakken gik og så sagde jeg, når nu jeg skal hente mine nye briller tager jeg min hund med, da jeg har haft den med i butikken flere gange og min hund var velkommen, så I kan se den.
Så sagde ekspedienten, " har du ikke lagt mærke til skiltet, hunde ingen adgang" det havde jeg selvfølgelig ikke set.
Historien omkring deres beslutning er, at en kunde havde sin hund med, der skulle foretages synsprøve som tager lidt tid, kunden efterlod sin hund løs i butikken til stor gene for kunderne, der ikke var tryg ved hunden. Samt hunden gik hen og stillede sig an overfor kunder,der kom ind.
I stedet for at konfrontere kunden besluttede man at formene hunde adgang.
Hvad mener i om den pågældende hundeejer?
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 490
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.300
Hunde i butikker er jo hvad det er, mine kommer der ikke.
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.408
jan 2012
Jeg svarede hvis det havde været mig, havde jeg givet den pågældende kunde en skideballe og smidt vedkommende ud.
Men men min ekspedient var tilbøjelig til at give mig ret, men chefen bestemte.
Den pågældende hundeejer er med til at gøre hunde endnu mere ildesete her i landet end de er i forvejen pga. hundeejeres uforstand.
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1317 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.514
Dels fordi han er så stor og hans hale er eminent til at slå alt ned, og dels fordi jeg bare ikke syntes hunde hører til i butikker.
Eneste undtagelse er dyrehandlere hvor der kun sælges udstyr.
jan 2012
Annie, mange butikker har desværreden holdning, kunden i situationen betyder alt, derfor ikke konfrontere. ( omsætning, fortjeneste)
maj 2015
Følger: 52 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.478
Og hvad er det for en ejer der lader sin hund ude af syne i en butik?? Man ville da heller ikke lade sit barn på max 5 år rende rundt uden at man har øje med det?? Hunden kunne jo smutte ud af døren ved en fejl. Eller lægge visitkort diverse steder ....
Har oplevet i dyrebutikken, at jeg gik forbi vores måtte og dér var en pincher uden snor halsbånd eller noget, godt i gang med at lægge 'en dej' der spurgte jeg også halvhøjt, pegende på hunden, undskyld mig, hvem ejer den hund her? Den er i gang med at pølle på vores måtte...
En flov ejer kom ilende, og samlede pænt op...
Vi er ikke sarte med uheld på gulvet, men vi har altså snorepåbud, af flere grunde, frisklagt dej er én af dem....
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.408
okt 2010
jan 2012
Desværre har chefen for butikken besluttet at hunde er forbudt af hensyn til kunder der ikke bryder sig om hunde eller er bange for hunde, pga. af en enkelt tåbelig hundeejer.
Som det er her i Danmark er hunde uvelkomne de aller fleste steder, så det er en nem beslutning, det er jo indtægt det drejer sig om, og som hundeejer accepterer man det.
Tåbelige hundeejere kan ødelægge meget!
jan 2012
Pga. en enkelt hundeejeres idiotiske opførsel vælger men at sætte skiltet op hunde ingen adgang, det vil jeg nok også gøre med den holdning man har til hunde her i Danmark af hensyn til min forretning.
jan 2012
jan 2012
jan 2012
jun 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 451
Personligt spørger jeg i døren om jeg må have hunden med ind. Hun er faktisk god til at sidde pænt og vente, men da hun var hvalp ville jeg gerne lade hende se og lugte mest muligt, så der tog jeg hende gerne med. Og nu er det en vane.
Hvis svaret er nej, er næste spørgsmål hvor hunden skal stå - hundekroge findes ikke altid..
Jeg er lidt ked af personalet måske ikke har sagt til. Men der kan være tale om alt fra en hvid løgn til at næste kunde havde svær allergi til "hundeejer fra helvede". Men siden ingen af os så det, kan vi kun gætte.
Kan jeg ikke have hunden med eller binde forsvarligt går jeg bare videre.
Butikken har ret til selv at vælge hvem de lukker ind.
jun 2009
Følger: 232 Følgere: 99 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 94 Svar: 3.098
okt 2010
Hundeejers manglende respekt!