{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syg boxer forsvundet i 2670 Greve!! HJÆLP!!
  • #2   1. feb 2016 Kære Facebookvenner i Greve og omegn,
    Vores hund (8 årig boxer) forsvandt fra haven i aftes sent.
    Hun var meget syg her til aften og kastede op - så kan sagtens have fået eplektisk anfald.
    Vi har været ude og lede efter hende i nærområdet og landsbyer samt Greve main.
    I må meget gerne holde øre og øjne åbne - og evt. kigge efter hende i jeres haver, skure og carporter etc. i morgen tidlig.
    Hun er fuldstændig tam og fredelig hund. Så man kan sagtens gå hen til hende. Hun reagerer på Agia og Agia-pige.
    I kan fange os på 31 54 04 06.
    Hilsen
    Michael
    Skovbo alle
    Greve

profilbillede
  • #3   1. feb 2016 Åhh.. Hvor grimt smiley håber de finder hende hurtigt

• #7   1. feb 2016 Boxere er ikke liiiiiiiige den race "de" går efter og specielt ikke en ældre boxer. Jeg tænker mere at hun har haft det skidt og har søgt væk for at lægge sig til at få fred. men jeg kører en tur i området imorgen, går jeg ud fra. Vi skal have en masse flyers ud i området, så folk holder øje. Der ligger en lufteplads lige overfor. Der ligger et dyrehosital og en MaxiZoo. masser af håndværkere, for der er ved at blive bygget. Masser af store firmaer med personale, som kører til/fra og måske endda bor i området.

• #9   1. feb 2016 Kanon Cecilie smiley Jeg kører nok også ud imorgen alt efter hvordan jeg har det. Men vil du kunne have flyers med og dele ud?

• #13   1. feb 2016 Jeg siger ikke at de er fredet. Blot at "de" oftest går efter modehunde.

Og er man på FB, så er der, stort set dagligt, "ADVARSEL" om folk der kører rundt i en kassevogn og stjæler hunde og nogle får "stjålet" deres hunde, som så viser sig selv at være rendt væk. Og nej, jeg siger IKKE at der ikke stjæles hunde. Jeg siger bare at oftere er hunden selv stukket af.

• #15   2. feb 2016 Er der noget nyt ? smiley

• #16   2. feb 2016 Intet nyt. Og jeg er herhjemme. Syg og med en hund der kaster op smiley Men jeg ser lige om lidt om vi begge kan klare 1 times tid på landevejen, så vi kan få delt nogle flyers ud.

• #17   2. feb 2016 C F:

Ejer sagde igår at de havde været på motorvejen og kigge om hun eventuelt skulle være kørt ned og smidt ind i siden (det ligger ikke langt fra motorvejen). De har også været landevejene og grøfterne igennem. Men klart at hun KAN ligge et eller andet sted og trykke sig.

• #19   2. feb 2016 Ja, de kan rende langt væk. Jeg har sendt efterlysningsplakaten til ejer, så nu håber jeg at de kører ud og får afleveret dem og hængt op rundt omkring idag, så folk bliver obs på hende.

• #21   3. feb 2016 Det ved jeg ikke. Jeg har været rundt med flyers idag. Ejer vælger at køre rundt og lede. Jeg valgte at hænge flyers op steder, hvor jeg VED at der kommer hundefolk og give en stak til nogle fra Greveanlæg, blandt andet. MaxiZoo har fået. Der er hængt op ved hundeluftepladsen, Greve Skov, hundeskoven i Karlslunde. Men jeg hører ikke rigtig noget fra ejer og det er jo som at finde en nål i en høstak, når folk ikke bliver gjort mere opmærksomme på at hun er derude. Jeg er den eneste der har været rundt med flyers og i min tilstand må jeg sige fra nu. Det kan jeg ganske enkelt ikke. Der er sumpområder og søer mange mange steder og JEG tror at hun ligger i en af dem. Men hvor??

• #23   4. feb 2016 Kanon. Ejer ville så tage ud med flyers idag, skrev han. Jeg betaler prisen idag for turen igår, så tøserne og jeg har været på en kort hyggetur og så har de søgt kyllingestrimler på græsplænen og nu hygger vi indendøre med smertestillende og ro smiley

Imponerende? Never. Men jeg ville håbe at folk ville stille op og hjælpe mig, hvis en af mine tøser en dag skule blive væk. Det kan jeg ikke håbe/forvente hvis jeg ikke selv gider stille op for andre.

• #24   4. feb 2016 Mette... Du ER imponerende! Man skal lede længe efter nogen med et hjerte så stort som dit. smiley smiley

• #25   4. feb 2016 Ååååårrrrrrhh Mille, jeg vil nu synes at du slår mig med mange mange længder. Med alt det juleguf du sendte til mig til glæde for både mine forældre og mig smiley

• #26   4. feb 2016 Naaah Mette.. Det var skam det mindste jeg kunne gøre.. Særligt som jeg misbruger din hjælp i tide og utide. smiley

• #27   4. feb 2016 Jamen, JEG er dybt taknemmelig smiley

• #28   9. feb 2016 Ejer har skrevet følgende for 20 min siden:

Vi har i dag fået den kedelige besked at vores elskede boxer Agia har fundet fred.

Hun blev fundet ved åen ved plantagen 400-500 meter herfra af en medarbejder fra Greve vej og park.

Vi takker for alle de søde beskeder og tanker - og de der har været ude at lede.

Hilsen
    Stine og Michael

• #30   10. feb 2016 Jeg gav Greve Vejservice en stak sedler til at lægge i alle bilerne. Jeg læste godt at den var fundet død, men ikke hvordan. Men det kommer ikke bag på mig hvis den er druknet. Der var rigtig mange søer og vandhuller.
    Men ØV, hvor jeg bebrejder mig selv at jeg ikke fortsatte med at søge smiley

• #32   10. feb 2016 Forstår udmærket din tankegang Mette, ville selv have haft de tanker.
    Men du har gjort enormt meget, og med dit helbred in mente, så kunne du ikke gøre mere!

Det er enormt trist, men godt med vished

• #33   10. feb 2016 Øv det var en trist besked smiley

Mette , du er en ildsjæl, du må sige til dig selv at du har gjort hvad du kunne smiley

• #34   10. feb 2016 Tak skal I ha`. Jeg prøver at fortælle mig selv at det er ok. Men det er svært. Som jeg kan forstå det, fandt de hende et sted som jeg, i min nuværende tilstand, ikke har haft en kinamands chance for at komme hen til. Så jeg har nok gjort hvad jeg kunne.

Kommentér på:
Syg boxer forsvundet i 2670 Greve!! HJÆLP!!

Annonce