{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Vådfoder i små poser/dåser {{forumTopicSubject}}

Hundene får jo vådfoder/råt om aftenen, og indtil nu har vi brugt lukulus hvilket jeg også er glad for, men da de jo ikke skal have særlig meget og de nogle gange jo får råt når muligt, er 200g dåserne altså bare for store, for det sker desværre jævnligt vi ikke når at få det brugt. smiley
Jeg gider ikke bøvle med at fryse og tø op, for det er jeg ærligt en klovn til at huske.

Jeg ved at der findes Mindre portioner til katte, men jeg vil jo gerne have noget ordentligt og ikke det der fyldt med korn fra super markedet, selvom hundene er ret vilde med kitekat smiley
Men det er kun brugt til når vi skal have mad med til dem, men politikerne er meget bedre.

Så er der nogen der kan hjælpe med et godt vådfoder mærke der laver dåser/poser på maks 100g, er ligeglad med om det er til hund eller kat, prisen er heller ikke den vigtigste, men selvfølgelig gerne til en ok pris smiley
Jeg plejer at handle på zooplus, så ville bestemt heller ikke gøre noget at det kan fåes der.

Ved aplauws (staves?) Laver i små dåser, men det har Lucky bestemt sig for at dem gider han ikke æde smiley
Men gerne en med flere varianter, dog helst ikke for meget fisk, for Lucky er lidt kræsen med fisk i maden smiley rosa kan dog godt lide fisk, så det gør ikke noget hvis der er fiske varianter.

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vådfoder i små poser/dåser
Kommentér på:
Vådfoder i små poser/dåser

Annonce