{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Gode råd til at få hunden til at bruge næsen. {{forumTopicSubject}}

Jeg har prøvet at "lege" lidt med øvelsen: at finde den rigtig bøtte der gemmer på en godbid.
Min hund synes også det er sjovt, så, så langt så godt.
Men det virker bare meget tilfældigt hvilken bøtte hun vælger, og som hun bare vælter/smider med.
Jeg vil gerne at hun bruger næsen til at søge efter godbidden, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg gør det.

Hun kører hurtigt lidt op i øvelsen, så hun nærmest angriber bøtten og kaster rundt med den.
Men jeg har brug for et råd til hvordan jeg lige griber det an, så det bliver en konstruktiv og effektiv øvelse.

Hun søger efter the pose og der bruger hun næsen og er også begyndt at blive bedre til bare at markere hvor posen er, før kastede hun også rundt med den, når hun fandt den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd til at få hunden til at bruge næsen.
  • #2   12. jan 2016 Ja det lyder som min Tessa smiley Ja har prøvet med god afstand, hun går bare efter en tilfældig, virker det som om, hun snuser ikke til alle tre, hun udvælger bare en og så får den en på hatten, nogle gange opdager hun slet ikke om der overhoved er en godbid under, begynder bare at kaste rundt med bøtten.
    Altså hun har en fest, og jeg kan godt, en gang imellem, få hende til at bringe bøtten tilbage, så en slags aktivering er det jo stadig, bare ikke lige den jeg havde håbet på smiley


  • #5   12. jan 2016 Mojo: God ide, altså så bare ha en godbid liggende og når hun så markere så får hun den?


  • #7   12. jan 2016 Mojo: Tak, det giver god mening, det må vi helt sikkert forsøge.

Kommentér på:
Gode råd til at få hunden til at bruge næsen.

Annonce