1.077 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Ja og det er hunden der får skylden! Ja og det er hunden der får skylden!

https://www.facebook.com/briana.aguon/videos/10205458692848705/

Puha, hvor sender den stakkels hund bare mange signaler på at den bare ikke bryder sig om det!

Og bare tænderne, og den knurren er da tydelige tegn! jøsses!

Så er der jo også lige, slikken om munden, ørene lagt ned, lange mundvige, stirren og den stivner.

- når hunden så siger fra, ja så aflives den nok! smiley Suk!
Nogle mennesker skal bare ikke have dyr.

Får seriøst ond i maven af at se det!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ja og det er hunden der får skylden!
  • #1   7. jan 2016 Ja jeg så den også godt tidligere i dag ! Føj jeg får det helt skidt smiley .. Først fik jeg tanken - amen det kunne også være at den havde fået besked på at knurre og vise tænder . Men ej , hele hunden viser klart at den er vred og bare gerne vil have afstand .

• #2   7. jan 2016 LP jeg troede også først det var en "leg" kommando, men så så jeg nærmere efter, hunden sender så mange signaler om den ikke bryder sig om det!! smiley puha

• #3   7. jan 2016 Lige præcis ! Tænk at man tør bare stå der at filme ! jeg skulle satme nok få flyttet det barn hvis jeg havde en hund der sad sådan der ! - hvilket selvfølgelig aldrig ville ske , da barnet ville blive fjernet laaaang tid før de her kraftige signaler kom !

• #4   7. jan 2016 LP helt enig!!

Børn skal ikke behandle hunde (eller andre dyr) som legetøj.
    Og den hund har helt sikkert prøvet mange andre signaler inden de alvorlige som vi hører og ser i denne video.

• #5   7. jan 2016 Ja uden tvivl ! .. Puha jeg forstår slet ikke man kan kan se til smiley

• #6   7. jan 2016 Nej for hunan da, og en rottweilers bid er da heller ikke lige til at spøge med!

• #7   7. jan 2016 Første gang jeg så den tænkte jeg , fuck nu drejer den lige hovedet og hapser ! Nej for søren , hun ville have en grimt ar i hovedet , hvis hun overhovedet overlever.

• #8   7. jan 2016 Jeg troede fandme også den ville bide hende, men så tænkte jeg at det nok alligevel ikke gik på FB, trods alt!

• #9   7. jan 2016 Jeg så faktisk netop den video tidligere i dag! Undrer mig også over at man tør at stå og filme det, og ikke virker bare er en smule bekymret?? smiley

En lignende video har også været med en miniaturehest og et barn, og forældrene bliver ved med at filme selvom man flere gange forventer at hesten sender en hov direkte i fjæset på den lille pige - ligesom jeg også tænkte at NU vendte den hund hovedet og bed pigen så det ville noget...
    Det er utroligt hvor meget forældre vil udsætte børnene for, tænk at man ikke er klogere, ligeledes med forældre der lader børnene kravle rundt på hunden...

• #10   7. jan 2016 Jeg blev også dårligt tilpas. Jeg kunne lige se at den ville hakke pigen i hovedet smiley

Stakkels misforstået hund! og man ved jo at det er den der bliver taberen, når den siger fra 'helt uden grund ' og ' ud af den blå luft ' smiley

• #11   7. jan 2016 Det løber mig koldt ned af ryggen..

• #12   7. jan 2016 Både hund og barn bliver tabere her.

Hundens ejere/pigens forældre, eller hvem der ellers tillader det der, vil være skyld i når, ikke hvis, det går galt.

Man kunne dog håbe, at de har lagt videoen op, og med det samme fundet ud af, at den er helt galt, gennem andres reaktion, og at de tager det til sig.

Jeg tror bestemt, at det må skyldes uvidenhed omkring hundeadfærd, da ingen vel vil udsætte deres barn for så stor risiko for, at blive vansiret/dræbt, bevidst?

• #14   7. jan 2016 Føj, tænk hvis den tøs en dag møder en ikke lige så tålmodig hund der knurrer på den måde smiley

Barnet tror jo det er okay og vil så placere sig i en farlig situation

• #16   7. jan 2016 Et barn burde ikke forbinde en hunds knurren med noget kært, eller godt!

• #17   7. jan 2016 Altså det beviser jo igen hvor fantastiske hunde er, og hvor umage de gør sig for at undgå at bide.

• #21   7. jan 2016 Man sidder bare og venter på at hunden bider barnet i synet. Sikke galt det kunne have gået smiley Håber virkelig ikke at forældrene til barnet også er ejere af hunden, for så har de da godt nok noget at skulle have læst op på. Sød og rar hund at den ikke bider barnet, mange hunde havde dælme ikke fundet sig i dette så længe, som denne gør.

Barnet skal på ingen måde sidde og hænge sådan op af hunden, og ville virkelig godt kunne have forstået hvis hunden havde bidt hende. Forældrene burde skamme sig dybt!

• #22   7. jan 2016 Min datter på 6 år så videoen.
    hun sagde: "Det der kan den ikke lide. Lige pludselig så bider den"

Nemlig min pige... Du er LANGT klogere end den voksne der står ganske roligt og filmer.

• #23   7. jan 2016 Jeg sender gerne et kæmpe kødben til den hund, mage til selvkontrol!! Når man ser hvor meget dens grænser overskrides, så er det sq helt ufatteligt at den ikke klapser kæberne hårdt sammen om pigens ansigt..
    Den fortjener nærmest en medalje og en oksesteg!

Hvad forældrene fortjener? Tja smiley smiley men i hvert fald et kursus i hundens måde at kommunikere på, selvom man godt kunne fristes til at give dem et spark med en spids golfsko, så er oplysning nok mere vejen frem..

Jeg er rystet over den video.

• #24   8. jan 2016 Puha, den video er sgu ikke for sarte sjæle smiley Kunne slet ikke holde til at se den færdig, var sikker på at hunden ville bide smiley

Stakkels, stakkels hund smiley

• #26   8. jan 2016 Fik totalt kuldegysninger! Klaphatte! Kæft en tålmodig hund - ja den burde virkelig have en medalje.
    Var nødt til at dele den på min egen facebook med en beskrivelse af hvad der rigtig foregår - for jeg ved desværre at der er mange af mine venner der ville synes det var en sjov video. Jeg deler ellers nærmest aldrig noget, men det her var åbenbart vigtigt nok for mig til at blive delt!

Kommentér på:
Ja og det er hunden der får skylden!

Annonce