{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Kræsen hund??? {{forumTopicSubject}}

Sådan en tror jeg sandelig jeg har gjort Kaoz til =/

Jeg fik ham for ca 8 måneder siden, det forrige sted blev han fodret med (så vidt jeg husker) ris, råt kød og gulerødder..
Det gik sååå stærkt da jeg hentede ham, for vi var sandelig kommet langt hjemmefra i en værre snestorm, og vi nåede ikke at få foder med hjem =/

Ærgeligt ærgeligt, men han blev så brat sat over på OLIVERS som jeg fodrede Kayser med..
Han trivedes godt på tørkosten og hans mave sagde intet til at skifte foder så brat (heldigvis), men han fik aaaaalt for meget energi af OLIVERS og blev flyttet til et mindre energirigt foder..

Det spiste han så fiiiiiint indtil han opdagede at de 3 andre hunde (udlejers datters (de flytter her til d. 1. i egen slagterbutik *tillykke tillykke*)) fik OLIVERS - så begyndte han at sulte sig selv og jeg besluttede at igen skifte til OLIVERS for det var det eneste han ville spise..

Tror i så ikk at han igen ikke ville æde???
Han blev så sultet (serverede maden og tog den 10 min efter hvis han ikke var begyndt at spise) i 3 dage og her til morgen kastede han sig over maden som han ellers har gjort...

Tossede hund *GG*

Nu kan vi begynde at give kiks og ben igen =)
Det har han savnet meget kunne jeg mærke på ham, men ingen tørkost - ingen slik !!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kræsen hund???
Kommentér på:
Kræsen hund???

Annonce