404 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

nu har jeg fundet en hvalp. nu har jeg fundet en hvalp.

efter lang tids søgen var jeg i aften ude og kigge på hvalp. jeg fandt et alletiders sted, og bliver så nubagt hundeejer først i december. racen er en fransk bulldog, og jeg kan slet ikke vente til det bliver december.
har en dejlig glad boblende fornemmelse i maven, og har lyst til at fortælle hele verden at jeg skal have min første hund. men nu har jeg da i hvert fald fortalt det til alle på HG, så det må række for idag..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu har jeg fundet en hvalp.
  • #1   9. okt 2006 ja mon ikke, men heldigvis er sælger så flink at vi må komme tit og besøge gennem de 8 uger. det mente han også var bedst for hvalpen, så den ikke skulle flytte hjemmefra med folk den aldrig havde set først, og jeg kunne jo selvfølgelig ikke være mere enig, for det betyder jo at jeg får lov til at følge den dejlige hvalp hele vejen igennem.

• #2   9. okt 2006 mini smølf: ja det var rigtige seriøse mennesker, som VIRKELIG var glade for deres små babyer. der han billeder af de små pus på væggen side om side med børnene. og heldigvis var de født i lørdags, så der var tale om en misforståelse mellem mig og sælger, men selvom det var tidligt så var mor hunden helt okay med det, hun virkede nærmest stolt. men vi var der heller ikke så længe, vi vælgte en hvalp, nussede med moren, og klarede så resten i køkkenet, hunden var på badeværelset, (med gulvvarme). så ejer var rare, seriøse og virkelig gode ved dyrende, og udover det havde de fuldstændig styr på alt hvad vi spurgte om, og det var ikke så lidt.

• #3   9. okt 2006 der burde være stave kontrol herinde, for jeg kan se jeg har svært ved at klare mig uden smiley

• #4   9. okt 2006 Hvor dejligt.. Tillykke! =D

• #5   9. okt 2006 Det var da skønt at høre, Karina.......... at det var et godt sted og ikke mindst at de kunne svare på alle dine spørgsmål ;o)

Tillykke med det bette pus.....er det en han eller tæve ?

• #6   10. okt 2006 tillykke med hvalpen.

Kommentér på:
nu har jeg fundet en hvalp.

Annonce