Rintræning Hornsherred Rintræning Hornsherred
Vi er nogle stykker, som vil prøve at få et ringtræningshold op at stå i Hornsherred, nær Skuldelev, 4050 Skibby.
Det er rent privat.
Måske med tiden, vi kan få DKK til at anerkende træningen, men lige nu er det i absolut opstartsfasen.
Hvis du er interesseret, må du gerne kontakte os, enten via mig her på HG - eller på facebookgruppen Hornsherred ringtræning.
Jeg vil godt pointere, at det ikke er for at gå ud og konkurrere med andre eksisterende ringtræningssteder. Men det er jo ikke alle der kan, på lige præcis den dag, hvor nærmeste træning er - og alternativet er jo så at køre meget langt.
aug 2004
Følger: 46 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 85 Svar: 2.044
jeg har prøvet både DKK ringtræning 2 forskellige steder og de levede ikke op til mine forventninger..det sted i Tulstrup har udrettet mirakler,det er måske lidt dyrt,men de kommer kørende langt væk fraog det er generelt,man kører gerne langt for en god træner
jul 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 446
Ligesom man kan med de efter min mening, ganske udmærkede (og forskellige) DKK ringtræninger rundt omkring.
Men der er altså langt fra Skibby til Hillerød, og det er der også til de andre DKK træningssteder. Det er blandt andet derfor, vi prøver at lave lidt uofficielt træning tættere på, så vi ikke behøver de lange transporter.
aug 2004
Følger: 46 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 85 Svar: 2.044
Rintræning Hornsherred