hvilket transport bur {{forumTopicSubject}}
Vi skal ha fundet et dobbelt bur til vores gulpladet bil. Det skal være et sikkert og godt bur til en staff og en amstaff. Jeg har kigget på Variocage, Artfex og et firma der hedder Nodex Trade som ligger i Holstebro.
Nogen der kan dele erfaringer om disse bure?
Jeg er ikke interesseret i et bur fra AM handel.
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 726
Jeg foretrækker artfex. Der er ingen kanter, alt er afrundet og jeg elsker at lågen holder sig selv åben.
Er det noget bestemt du gerne vil vide?
det sidste kender jeg ikke til
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.778
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.376
Jeg havde sådan et her til to Irske Terriers (50 cm/15-18 kg): http://www.hakon-profil.dk/katalog.asp?gruppe=1&sort=varenr&vare=3
Nu sidder der istedet to labradortæver i det - snøft.....
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.499
Konstant skal man "spænde efter" fordi det rasler. og så ruster det.
Sidder hunden og puster/savler mod buret, så ruster det udenpå, ellers så ruster rørene inde fra, da de ikke er behandlet mod rust indvendig.
Artfex hundebur er sådanset gode, men dem er jeg hellere ikke begejstret for, da de ikke har en lukket kant omkring buret.
Da de er åben hele vejen ned, så flyver der mere skidt og hundehår rundt i hele bilen.
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.499
http://www.retreq.com/index.php?route=product/category&path=62_63_101
aug 2007
Det er ikke noget problem for mig at det er et meget åbent bur, jeg kan faktisk bedst lide det sådan.
Jeg synes bestemt det er pengene værd.
Har haft en del henne og spørge hvad det er for et bur, og flere har købt et selv efterfølgende
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.397
Det larmer minimalt, man kan høre det hvis man kører voldsomt over store bump etc., men ellers ikke.
Det var et af de vigtige krav, jeg havde til det, da jeg købte det. Den larm som et skodbur/trådbur kan lave på en alm. køretur, er til at blive sindsyg af at høre på :o)
Jeg synes personligt at det er fin kvalitet for pengene.
Eneste umiddelbare minus er, at der ikke er en nødudgang, da det ikke var noget han havde været obs. på, at flere og flere gerne ville have.
Jeg ved, at han siden har sørget for, at man nu kan købe bure med nødudgang, hvis man ønsker det :o)
Nodex: http://nodextradeimport.dk/
Hvis man har mulighed for det, kan det anbefales, at man kører derop og prøver burene i bilen, for at finde det rette til hund/e og bil, jeg er ret sikker på at ens hunde er velkommen.
Han er selv tidl. hundeejer, og gør det her lige så meget af interesse, som for pengene :o)
aug 2007
Det er testet
mar 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Svar: 31
aug 2008
fedt at høre jer med bure fra Nodex. og fedt at man nu kan få med nødudgang. vil helt sikkert tage ud og prøve at fået i bilen
er bare pjattet med støddæmperene i Artfex men for 3000 kr ekstra kan jeg vist godt undvære det. men er Nodex burene testet?
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.397
aug 2008
hvilket transport bur