{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Er hun herinde endnu? {{forumTopicSubject}}

Jeg interessere mig rigtig meget for fotografering og elsker og gå og tage billeder til både træning og Herhjemme af vores højt elskede hunde og hvor det ellers er muligt.. ;o)

Har bl.a taget alle de billeder af min moster's
Mops Humphrey.. ;o) ( undtagen dem med GD'erne på ) *G*
(link fjernet)
Også har jeg også taget alle billederne inde ved vores sidste hund som min mor har oprettet herinde.. ;o) (link fjernet)

og alle dem mine hunde har i deres profiler.. ;o)
og ja hvem der nu ellers lige har bedt mig om at tage kameraet med et sted hen.. ;o)

Nogen der kunne tænke sig at jeg kom og tog billeder af jeres hund / hunde ?! Jeg gør det gerne gratis.. Kan desværre ikke komme så meget rundt i landet da jeg hverken har bil eller noget så har kun toget og bussen. og må ikke glemme min lille PGO *GGGG*. :o)
i er også velkommen til at komme over til mig og få dem taget.. hvis det var noget.. ;o) vi bor 100 meter fra stranden og vi har en græsplæne som mere ligner en mark nu lige omme bag ved hvor vi bor.. ;o) og vi har 8 km til skoven.. såååh det var også en mulighed.. ;o) Skal nok lige siges jeg bor på Fyn i Strib som ligger 5 km fra Middelfart.. ;o)

Kan kontaktes herinde og på
min mail - chalotte.h@stribnet.dk
min msn - Lotteeh@hotmail.com
se mere på min hjemmeside også:
www.minisite.dk/Skiilotte

Hilsen Chalotte også kendt som Skiilotte *GG*

P.S - Kan ikke love nogen knald gode billeder da jeg stadig er nybegynder men man har jo brug for noget træning ellers bliver man ikke bedre.. ;o) hiihi...

P.P.S - i får billederne på mail da jeg ikke har lært det med at lægge dem over på en cd-rom endnu.. smiley piiinligt..

MIT KAMERA ER SAT TIL SALG HVIS NOGEN SKULLE VÆRE INTERESSERET ALLE BILLEDERNE JEG HAR TAGET ER TAGET MED DET KAMERA SE MERE HER: (link fjernet)

Pris: 0 kr

Kategori: Tegninger og billeder

Oprettet: 01-10-2006 22:10:19

Udløber om: 29 dage

Vist: 99 gange

Oprettet af:
* Skiilotte *

Landsdel: Fyn

Vil gerne i kontakt med hende...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er hun herinde endnu?
Kommentér på: