Er hun herinde endnu? Er hun herinde endnu?
Jeg interessere mig rigtig meget for fotografering og elsker og gå og tage billeder til både træning og Herhjemme af vores højt elskede hunde og hvor det ellers er muligt.. ;o)
Har bl.a taget alle de billeder af min moster's
Mops Humphrey.. ;o) ( undtagen dem med GD'erne på ) *G*
(link fjernet)
Også har jeg også taget alle billederne inde ved vores sidste hund som min mor har oprettet herinde.. ;o) (link fjernet)
og alle dem mine hunde har i deres profiler.. ;o)
og ja hvem der nu ellers lige har bedt mig om at tage kameraet med et sted hen.. ;o)
Nogen der kunne tænke sig at jeg kom og tog billeder af jeres hund / hunde ?! Jeg gør det gerne gratis.. Kan desværre ikke komme så meget rundt i landet da jeg hverken har bil eller noget så har kun toget og bussen. og må ikke glemme min lille PGO *GGGG*. :o)
i er også velkommen til at komme over til mig og få dem taget.. hvis det var noget.. ;o) vi bor 100 meter fra stranden og vi har en græsplæne som mere ligner en mark nu lige omme bag ved hvor vi bor.. ;o) og vi har 8 km til skoven.. såååh det var også en mulighed.. ;o) Skal nok lige siges jeg bor på Fyn i Strib som ligger 5 km fra Middelfart.. ;o)
Kan kontaktes herinde og på
min mail - chalotte.h@stribnet.dk
min msn - Lotteeh@hotmail.com
se mere på min hjemmeside også:
www.minisite.dk/Skiilotte
Hilsen Chalotte også kendt som Skiilotte *GG*
P.S - Kan ikke love nogen knald gode billeder da jeg stadig er nybegynder men man har jo brug for noget træning ellers bliver man ikke bedre.. ;o) hiihi...
P.P.S - i får billederne på mail da jeg ikke har lært det med at lægge dem over på en cd-rom endnu.. piiinligt..
MIT KAMERA ER SAT TIL SALG HVIS NOGEN SKULLE VÆRE INTERESSERET ALLE BILLEDERNE JEG HAR TAGET ER TAGET MED DET KAMERA SE MERE HER: (link fjernet)
Pris: 0 kr
Kategori: Tegninger og billeder
Oprettet: 01-10-2006 22:10:19
Udløber om: 29 dage
Vist: 99 gange
Oprettet af:
* Skiilotte *
Landsdel: Fyn
Vil gerne i kontakt med hende...
feb 2005
Følger: 120 Følgere: 121 Hunde: 3 Emner: 259 Svar: 2.852
Her Karin ;0)