{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Søger Råd om renlivhed {{forumTopicSubject}}

Hej
Har en tæve på 6 måneder cockerspaniel. Har problem med hun meget gerne vil gøre stort inde i stuen. selv om vi har døren åbent når vi er hjemme , syntes jeg har brugt meget tid på at øve og rose i haven , men det smutter stadig tit for hende og kun i stuen , tror hun også syntes det er ok der , vasker med atamon efter hvergang , men er der ander gode råd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger Råd om renlivhed
  • #1   4. nov 2015 Jeg ved ikke hvor effektivt atamon er, har i prøvet at vaske med rodalon? Det er svært at sige, det lyder måske som om det bare er trygt og dejligt at gøre det i stuen. Sender hun ikke nogle signaler før, så i kan få hende ud inden? Når det "smutter for hende" så smutter det egentlig for jer - fordi i ikke har nået at se hendes signaler smiley

• #2   4. nov 2015 Ja tak det ved jeg:) , men der selvfølgelig tegn men er ikke altid i lige efter hende( vi har et stort hus ) syntes jeg er opmærksom på vi skal i haven med hende efter søvn og mad samt leg men hun har mulig hed for selv at gå ud hvis jeg ikke lige er der

• #3   4. nov 2015 Atamon er et konserveringsmiddel, det kan du ikke vaske med.

• #4   4. nov 2015 Tak vil prøve med rodalon ,syntes jeg havde læst det var godt med atamo

• #5   4. nov 2015 Så er du er bare nødt til at stramme op smiley tag en periode hvor du er opmærksom på hendes signaler og få hende ud når hun ligger an til at ville besørge. Du behøves ikke at liste rundt i numsen af hende men vær mere opmærksom, og se om det ikke skulle komme så. Du kan ikke regne med at hun bare går ud af sig selv. Og vask med rodalon! smiley Ellers forsvinder lugten ikke

• #6   4. nov 2015 Ja tak jeg må strammer og holde øje så vi kan få hende fra det ved jo godt det ligger på mig smiley men syntes ikke de andre har været sådan smiley

• #7   4. nov 2015 Hunde er jo også forskellige, mon ikke det kommer hvis du lige er ekstra opmærksom på hendes signaler smiley

• #8   4. nov 2015 Jo tak syntes bare det har stået på lidt for længe med hende her :),

• #10   4. nov 2015 Hejsa.

Prøv at bemærke hvor mange gange hun skal have afføring og ca hvilke tidspunkter. Gå tur med hende på cirka det rigtige tidspunkt.
    (Efter mad, søvn, leg, drikke) Vent med at gå hjem, til hun har haft afføring.
    Det gælder kun, når du har set det!

At have åben dør gør, at du ikke har føling med hendes udskillelser.
    Og hun giver ikke signaler / i ser ikke signaler, når hun bare går ud når hun har lyst.

Hunde foretrækker at lave afføring steder de er trygge + på det rigtige underlag.
    Måske mener din at trægulv er godt underlag? Skidt med det, hun kan trænes til andre underlag.

Jeg havde nok selv overvejet at forhindre hende i adgang til steder hun gerne vil men ikke må have afføring. Især forhindre hende i at være der alene.
    Børnegitter? Trådhegn støttet af spisebordstole? Papkasser, med nogle bøger i, så hun ikke kan skubbe til det og få adgang til det private sted?

Go arbejdslyst.

• #11   4. nov 2015 Tak for gode råd vil forsøge med dem lyder godt med afskærmning

Kommentér på:
Søger Råd om renlivhed

Annonce