556 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Championat"
Championat?
Hej alle. Er lige kommet hjem fra en fantastisk weekend, hvor Nathalie tog certer begge dage, og er nu oppe på 8 stk. :) Men, hun blev/bliver jo 2 år i dag, og skulle jo derfor stille i åbenkla...
Hej alle. Er lige kommet hjem fra en fantastisk weekend, hvor Nathalie tog certer begge dage, og er nu oppe på 8 stk. :) Men, hun blev/bliver jo 2 år i dag, og skulle jo derfor stille i åbenkla...
Skrevet af: *Maria* - 2. jun 2013
udstillings/eksteriør championat ?
Min knægt blev champ i sidste weekend, og jeg vil nu ind og registerer det hos DKK. Jeg vil gøre det online - og man kan så vælge mellem flere forskellige typer championater. "dansk champion" er i...
Min knægt blev champ i sidste weekend, og jeg vil nu ind og registerer det hos DKK. Jeg vil gøre det online - og man kan så vælge mellem flere forskellige typer championater. "dansk champion" er i...
Skrevet af: Ginne - Bolognese <3 - 28. mar 2016
Ansøgning Dansk championat
Sidder med ansøgningen til Dansk Championat og er i tvivl om jeg skal medsende de 3 certifikater jeg har fået eller jeg kan beholde dem ? Kan så se at jeg kan betale 110 kr og så få et diplom - de...
Sidder med ansøgningen til Dansk Championat og er i tvivl om jeg skal medsende de 3 certifikater jeg har fået eller jeg kan beholde dem ? Kan så se at jeg kan betale 110 kr og så få et diplom - de...
Skrevet af: Anne R *I love my Silky's* . - 15. jul 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardiner 500 kr.
- Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
- Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
- Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
- Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
- Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.
jul 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 27 Svar: 201
Championat