{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

KD
KD
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 142 Svar: 1.547

Proteinmel i foder? {{forumTopicSubject}}

Håber nogle herinde er lidt klogere på foder end mig. Jeg sidder og sammenligner Kingsmoor med Olivers. Det der i første øjekast giver en forskel er at Kingsmoor skriver:
"Fisk (proteinmel/olie), ærter"

Olivers skriver:
"Laks (19%), tørret fisk (18,5%)"

Det står som det første under sammensætningen. Er det, det samme skrevet på 2 forskellige måder, eller er det ene bedre end det andet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Proteinmel i foder?
  • #1   29. okt 2015 Jeg ville nok sige at "Olivers" var det bedste. smiley

• #2   29. okt 2015 Proteinmel kan være alt udefinerbart. Fx fiskeben..
    Jeg mener det kan sidestilles med animalske biprodukter, ver er det bare definerer med en navngivet proteinkilde.

• #3   29. okt 2015 Tak MLA smiley

• #4   29. okt 2015 Når der tales om proteinmel eller hydroliseret protein, så kan det være hvad som helst fra pågældende dyr.
    Ved fjerkræ er det tit fjer, ben, fødder, næb etc. altså det man egentlig betragter som affaldsprodukter fra fjerkræforarbejdning.
    Ved svin er det skind, børster, tæer, ben etc.
    Og sådan kan man fortsætte med andre dyrearter, men når man i stedet ligesom Olivers skriver Laks eller tørret fisk, så er det kød, måske er det ikke lige den type kød som vi ville sætte tænderne i, men det er af mere reel kvalitet.

• #5   29. okt 2015 Kirsten

Så du siger det samme som MLA går jeg ud fra? Blev lige forvirret af det sidste du skriver med at Kingsmoor skriver kød. fordi de skriver begge "Fisk", forskellen er bare at Kingsmoor også skriver proteinmel/olie

• #6   29. okt 2015 Jeg har rettet i min tekst, det var Olivers, jeg mente....
    smiley

• #7   29. okt 2015 Hvis du vil have et godt foder med fisk, så kunne Essentials eller N&D være et godt bud.

Kommentér på:
Proteinmel i foder?

Annonce