{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.459 visninger | Oprettet:

Er hunde-skovs-folk dumme ?? {{forumTopicSubject}}

Simpelt spørsmål, er folk der går i hundeskove mindre begavet end andre ?

Hvis der står et skilt på lågen, at hundeskoven er lukket, pgå udskiftning af hegn og fældning af træer, går man så bare ind alligevel ??

I alt fald er dem der bruger hundeskoven ved bangsbro i nykøbing, ikke i stand til at læse et skilt på lågen ind til hundeskoven.

På trods af tydelig skiltning, og larm fra både motorsave og traktor med pælehammer, trasker de troligt ind af lågen, og slipper hundene løs smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er hunde-skovs-folk dumme ??
  • #1   23. okt 2015 Skal det virkelig være nødvendig at gøre sådan her for at stoppe folk ?? smiley

Store kæder med hængelås på smiley

profilbillede
  • #2   23. okt 2015 Er den bare lukket fordi hundene kan rende væk når der ikke er hegn eller er den lukket fordi der kan være farligt? Hvis det er det første så må man jo bare gå ud fra at Fido ikke smutter ud der hvor hegnet skulle have været. Hvis det er det sidste så ville et "Adgang forbudt pga livsfare ved træfældning" skilt nok være en god ide. Om de er dumme? Det tror jeg ikke. Men sandsynligvis retter de sig kun efter de anvisninger de selv finder fornuftige. Ligesom resten af befolkningen i DK smiley

• #3   23. okt 2015 Jeg tror det er folk generelt - altså ikke alle, men der er nææææsten altid mindst en... Det er i hvert fald min erfaring. Gå altid ud fra at folk er "dumme", så kan du jo altid blive positivt overrasket efterfølgende. smiley

Og ja, jeg kendte sådan en. Han var ikke dum, han havde bare ualmindelig svært ved at respektere love, regler, skiltning... de var næsten som en provokation for ham.

• #4   23. okt 2015 Jeg tror bare de er ligeglade, og måske regner de med der bliver passet på når de går der. Men de opdager nok det er en halvdårlig idé hvis de får et træ i nødden

• #5   23. okt 2015 Jeg aner det ikke! smiley
    Men i den hundeskov, vi kommer i fra tid til anden, der bliver der ikke sat skilte op, når de går og fæller træer. Den er er så heller ikke indhegnet, fungerer både som hunde, mountainbike og rideskov, så et hegn ville ikke fungere, og når der intet hegn er, kan man jo ikke lukke folk ude, så..

• #7   23. okt 2015 Ja nogle folk lader hjernen sidde derhjemme mens de går tur med hunden.....

• #8   23. okt 2015 Birgitta - der står "HUNDESKOVEN ER LUKKET", ergo tror jeg ikke det er op til en personlig vurdering smiley

• #9   23. okt 2015 Den er lukket og der står man ikke må gå derind.

Hele hegnslinien ud til den store omfartsvej i den ene ende var væk, pgå de skulle fælde de store træer der.
    Deraf kunne hundene løbe ud på vejen, hvilket ville være dicideret farligt, både for hund og biler. Der er meget trafikeret der.

Og eftersom folk ikke fattede hat af hvad der stod, måtte skovfogeden fra skov & naturstyrelsen sætte kæder og hængelås på.
    Det burde bare ikke efter min mening være nødvendigt, folk skal da respektere at der står man ikke må gå derind.

• #10   23. okt 2015 Hvad er det for en hundeskov?

Men ja... Enten er de dumme/ligeglade, eller også har de overset skiltet... Jeg er typen der går nok i min egen verden nogle gange, til at jeg ville kunne overse sådan et skilt... Dog ville motorsavlarmen nok få mig vækket smiley

• #11   23. okt 2015 Det er i Nykøbing .

Skiltet er ellers rimeligt stort smiley Men jow både motorsav samt de drøn det giver når de store bøge lander tung på jorden burde nok ellers hive folk ud af dagdrømmen smiley

• #14   23. okt 2015 Nykøbing Falster, vel at mærke, nu da der ligger tre styks af Nykøbing fordelt over hele landet smiley .. den eneste måde at holde de mindre kloge ude på, er vel at sætte kæde på. Tror langt fra det er alle der er dumme, men mon ikke der skulle være mindst én af dem slags?

Kommentér på:
Er hunde-skovs-folk dumme ??

Annonce