Irriterende "The Martian" reklame???? {{forumTopicSubject}}
Hold oop hvor er det frustrerende...
Er jeg den eneste der får en trailer for filmen "The Martian" ude i siden af hjemmesiden? Pludselig starter traileren bare og jeg får et CHOK hver gang jeg sidder med høretelefoner og hører musik, og der så pludselig boomer en høj reklame med eksplosion frem.
Jeg kan ikke engang stoppe den her reklame, for hvis jeg trykker på pause-knappen hopper jeg direkte ind på Kino.dk..... så er nødt til bare at vente på at traileren slutter, slå lyden fra eller lukke hele siden ned..
Det er selvfølgelig ikke HG's skyld, har vist også oplevet det på andre sider, men hold kææft hvor er det træls og jeg får et lige stort chok hver gang!
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 610 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 54 Svar: 1.860
https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock-plus/cfhdojbkjhnklbpkdaibdccddilifddb?hl=da
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.679
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 71 Hunde: 2 Emner: 339 Svar: 6.138
Er jeg hjemme og på mobil og wifi, så har jeg en app der blocker på mobilen osse.
Jeg har som sådan ikke noget imod reklamer - MEN - når reklamerne er så overvældende at man bliver blind af at sidde på siden og/eller for hjerteanfald, så står jeg altså af.
Hvis det ikke var for mine adblockere, så ville bazoom være i kategorien 'hasta la vista'
apr 2008
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 71 Hunde: 2 Emner: 339 Svar: 6.138
'Duer ikke,væk!' sagde prinsessen så.
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 1 Svar: 923
De vinder ikke noget på det i hvert fald... Men ja, jeg har også addblocker!!!
apr 2008
Rollos - ja det ER egentlig ret underligt, for det eneste man får ud af det er sandsynligvis bare at irritere mulige "kunder"... men på den anden side, når man bliver irriteret er det jo også et produkt man husker!
Irriterende "The Martian" reklame????