{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.114 visninger | Oprettet:

Erfaringer med hundelem? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Vi skal til at have lavet en hundegård til vores japanske spids med dertilhørende hundelem igennem væggen ind til bryggerset. Så jeg vil lige høre, hvad I har af erfaringer også i forhold til forskellige modeller?

Umiddelbart foretrækker jeg en fleksibel dobbeltklap uden chip og alt muligt fancy, der kan gå i stykker. Men det synes jeg godt nok er svært at finde! De fleste har kun en enkelt klap, men trækker det så ikke ind i rummet?

Kom endelig med jeres erfaringer smiley

På forhånd tak smiley
Mikkeline


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med hundelem?
  • #1   27. sep 2015 Jeg har set nogen har sat en "flap" på indersiden af gennemsigtig voksdug. Jeg tror hvis det bliver 2 plastik flapper så bliver der for besværligt for hunden at åbne og lukke

  • #2   27. sep 2015 Der er kun én lem der holder: Plexidor Pet Door. Prøv at læse om den.
    Vi har været gennem et hav af lemme, og enten ødelægges de af hundenes løben og ellers trækker det enormt ind.


  • #3   27. sep 2015 *Beltane*: skulle det være for at mindske træk? Tænker umiddelbart ikke, at en voksdug har den store isoleringsevne? Men det kan også godt være, at det slet ikke er så stort et problem med træk - jeg tænker bare, at den ikke kan klare at holde kulden ude en kold vinterdag?
    Flapperne kommer jo til at sidde med murens tykkelse som mellemrum, tror du det bliver for besværligt?

    Malene - og huskierne: Jeg tror ikke sådan lige, at vores kommer til at ødelægge hundelemmene - hun er en lidt forsigtig hund, der sikkert kun vil bruge lemmen til toiletbesøg og til at komme os i møde, når vi kommer hjem. Det kan godt være, du har ret omkring plexidor, men som udgangspunkt synes jeg simpelthen, at det er for mange penge smiley


  • #5   28. sep 2015 De penge du sparer på en billig lem, kommer du til at bruge på tabt varme!
    De alm lemme åbner når vinden blæser udenfor. De kan kun bruges i fx en uopvarmet udestue, som står som mellemled mellem hus og have, og kun på sider uden direkte vind.


  • #6   28. sep 2015 Mikkeline - de billige hundelemme kan gå i stykker af vinden.. Jeg har haft Staywell-lemme igennem mange år, og selvom mine hunde har brugt dem fornuftigt, har de aldrig holdt mere end 1½ år, og tid er det en kraftig vind, der har smækket dem så hårdt op, at de er gået i stykker.
    Nu har jeg Plexidoor ligesom Malene, og jeg er SÅ glad for den. Den lukker, den holder tæt, og så er den stort set lydløs ift. de andre. smiley


Kommentér på:
Erfaringer med hundelem?

Annonce