3.139 visninger
|
Oprettet:
Erfaringer med hundelem? {{forumTopicSubject}}
Hej
Vi skal til at have lavet en hundegård til vores japanske spids med dertilhørende hundelem igennem væggen ind til bryggerset. Så jeg vil lige høre, hvad I har af erfaringer også i forhold til forskellige modeller?
Umiddelbart foretrækker jeg en fleksibel dobbeltklap uden chip og alt muligt fancy, der kan gå i stykker. Men det synes jeg godt nok er svært at finde! De fleste har kun en enkelt klap, men trækker det så ikke ind i rummet?
Kom endelig med jeres erfaringer
På forhånd tak
Mikkeline
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.805
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
Vi har været gennem et hav af lemme, og enten ødelægges de af hundenes løben og ellers trækker det enormt ind.
feb 2015
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 1
Flapperne kommer jo til at sidde med murens tykkelse som mellemrum, tror du det bliver for besværligt?
Malene - og huskierne: Jeg tror ikke sådan lige, at vores kommer til at ødelægge hundelemmene - hun er en lidt forsigtig hund, der sikkert kun vil bruge lemmen til toiletbesøg og til at komme os i møde, når vi kommer hjem. Det kan godt være, du har ret omkring plexidor, men som udgangspunkt synes jeg simpelthen, at det er for mange penge
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
De alm lemme åbner når vinden blæser udenfor. De kan kun bruges i fx en uopvarmet udestue, som står som mellemled mellem hus og have, og kun på sider uden direkte vind.
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.411
Nu har jeg Plexidoor ligesom Malene, og jeg er SÅ glad for den. Den lukker, den holder tæt, og så er den stort set lydløs ift. de andre.
Erfaringer med hundelem?