{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schæfer fundet 3400 hillerød
  • #2   27. sep 2015 Forbi dyrlægen når de åbner igen og få scannet for chip... smiley Kan I have ham indtil da? Politiet SKAL tage ham, men de siger tit, at de ikke vil... Især hvis man ikke gør det klart, at man ikke kan have dyret.

• #3   27. sep 2015 Alle dyrlæger vi kan komme til har lukket og politiet har ingen scanner. Kæresten har sagt de skal tage den, men han fik et eller andet svar med at ejerne skal have en chance for at fange den, eller sådan noget

• #4   27. sep 2015 Fuck dem smiley Kan I have den indtil i morgen, når den kan scannes?

• #5   27. sep 2015 Jeg ved ikke, om vi har mulighed for at holde ham.. Vi har jo tamrotter og passer en labrador tæve - hun er ligeglad med ham og de sidder i bil sammen lige nu, men om de kan være sammen natten over / til mandag aner jeg ikke..

• #6   27. sep 2015 Spørg politiet om hunden også skal have lov til at smadre et par biler og evt bilister inden ejeren får den indfanget igen?
    Hvis de ikke har en chipscanner, så bed dem ringe rundt til andre politistationer og tilbyd i kører hunden til chipscanneren.

• #9   27. sep 2015 De vil have vi venter to timer. Hvis ikke der er sket noget inden da (henvendelse fra ejer) skal vi ringe igen og så sender de et internat, så vil der gå minimum en time før de henter ham..

Vi er pt. ude i skoven, så han kan få brændt noget krudt af, han er tydeligvis en aktiv hund.

Han gør af den tæve vi passer, så umiddelbart tror jeg ikke det er det smarteste at have ham, når vi ikke kender hans grundlag for gøen.

Vi har mulighed for at skille de to hunde ad i lejligheden, men om det vil fungerer må vi jo få at se..

• #10   27. sep 2015 EJER ER FUNDET, vi mødte ejer i skoven (som er ret mange store veje væk fra hvor vi fandt ham), men han er i sin ejers hænder igen smiley

• #11   27. sep 2015 Godt! smiley

• #13   27. sep 2015 Skulle til at tilbyde at hente ham men kan se at ejer er fundet smiley

• #14   27. sep 2015 Yeps, han er kommet hjem. Desværre tror vi nok han er ret understimuleret, men det er jo ikke vores ansvar, så jeg håber bare på det bedste. Nu er vi begge helt skruk efter schæfer hehe, men det går ikke smiley

• #15   27. sep 2015 Godt smiley Ellers kunne han have været her til i morgen smiley

Men dejligt han er hjemme igen smiley

• #16   27. sep 2015 Ikke læst alle svar.
    Men de skal under ingen omstændigheder sove sammen!! De skal sove hver for sig og lås gerne døren ind til hanhund så han ikke kan åbne døren. Tænker ikke kun pga hvalpe, men to store hunde der ikke kender hinanden skal ikke være alene på noget tidspunkt...

Hov, godt han er hjemme igen...

• #17   27. sep 2015 Salla: Jeg ved heller ikke lige, hvor du fik fra, at de skulle sove sammen, men ja, han er heldigvis hjemme igen smiley

• #18   27. sep 2015 Undskyld hvis jeg misforstod smiley og godt at hunden er hjemme igen.
    Jeg har også haft ringet pga fundet hund. Der var politiet til meget lidt hjælp...havde jeg haft kørekort og bil var hunden kørt ind til dem..intet hundetegn og det har den stadig ikke efter snart to år...

Og den var aggressiv over for en buller som var i snor, det var den ikke selv, men IGEN rendt ud af haven..
    En dejlig hund ellers, men ah altså. Så dyrt er hundetegn ikke og ejer kunne hurtigere have haft sin hund hjemme igen hvis den havde haft..end ikke halsbånd havde den på.

Nogle burde bare ikke ha dyr Basta. Idag på job kom et ægtepar ind med en 7ugers hvalp, ja syv!!jeg betjente dem ikke, men kollega prøvede pænt at forklare at det 1ikke var lovligt 2 at den burde stadig have mælk.

Havde hun sagt sit til en dør havde hun haft større chance for at dén lyttede...

• #19   28. sep 2015 Forrige gang min tæve var i løbetid, fik vi besøg af en bejler. Den løb rundt om vores hus og peb højlydt. Da klokken var 21.30 og vi ikke ville have at naboerne blev forstyrret, ringede vi til politiet (hunden havde ikke hundetegn på), de sagde, at vi enten kunne vente på ejer, eller binde den udenfor vores hus og så kunne et internat hente den. Heldigvis kom ejer forbi ca 30 min efter, synes det ville være synd for hunden at skulle en tur på internat.

• #21   28. sep 2015 Ja, dens hundemor manglende den..de havde vist lige hentet hvslpen og så lige købe alt til den på vej hjem.. Er det kun mig der mener at det var man gjort inden man henter hvalpen hjem??

Kommentér på:
Schæfer fundet 3400 hillerød

Annonce