1.161 visninger
|
Oprettet:
Det gør mig vred.. {{forumTopicSubject}}
Jeg følger en musiker som har lagt dette billede op, og det gør mig ærlig talt vred - eller frustreret - at læse sådan noget. Ét er at der kan ske uventede, akutte situationer. Men at bede om drikkepenge for overhovedet at kunne købe foder til hunden..... jeg synes det er så hamrende uansvarligt.
Nogle folk skulle måske tænke sig om, før de anskaffer sig hund. Det er måske en lille ting at hidse sig op over, men det er virkelig noget der kan få mit pis i kog. Tag dog ansvar eller lad være med at købe en hund
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.244
Som du siger kan der opstå noget akut, men der er det så en rigtig god ide at vide på forhånd hvordan man klare det.
Herhjemme har vi f.eks. sygesikring på dem begge to, og jeg kan låne pengene af min mor, og så bare betale dem tilbage når sygeforsikringen har givet det de skal tilbage igen.
Men kan man ikke engang få råd til noget så basalt som mad, burde man virkelig ikke have hund!
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.679
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.596
Jeg er så også af den mistænksomme slags at jeg ofte tror der er en form for misbrug bag, enten drikker de for meget, eller ryger for meget af det ene eller andet ...
Så skal jeg give, så ville det blive en kop kaffe eller en sandwich ... eller i det tilfælde en pose hundemad ... så ved jeg pengene bliver brugt i den ånd de er givet ... støtte et evt. forbrug der er mig i mod skal mine penge ikke ...
apr 2008
apr 2008
Hvis indspilningen gør, at hun er afhængig af folks bidrag for bare at kunne købe hundefoder (hvilket er det, hun giver udtryk for), så synes jeg det hamrende uigennemtænkt og ikke særlig ansvarligt over for hunden Det ville være noget andet, hvis det bare var "støt min hund", men her er det "giv penge til hundefoder"
apr 2008
Og ja det er sgu nok også meget hurtigt af mig at dømme sådan. Jeg synes bare alligevel ikke jeg kan komme udenom at det er skide uansvarligt det hun giver udtryk for - at hun skal have økonomisk hjælp til bare at købe hundefoderet (tør slet ikke tænke på, hvis hunden bliver syg?)
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
Det gør mig vred..