Et godt råd.. Et godt råd..
Jeg har hidtil været så priviligeret, at kunne tage min hund med på arbejde. Det sker sådan et par gange om måneden nu, og Daisy æææælsker det! Hun ligger meget pænt og stille på min lave mappereol, som er lige ved siden af mig. Og når det er toilettid, smutter vi ud på græsset et smut. Hun løber aldrig løs, og genere aldrig mine kollegaer. Det er nok nærmere dem der ikke kan lade Daisy være :o)
På mandag. Der starter der en ny, som skal sidde ikke alt for langt fra hvor jeg sidder. Hun har ved jobsamtalen sagt til vores direktør, at hun er Manisk bange for hunde. Jeg ved ikke hvordan de er kommet ind på det under samtalen - men jeg fik selvfølgelig beskeden viderebragt - da jeg jo har Daisy med på arbejdet i ny og næ. Beskeden var ret klar. Damen er Manisk bange for hunde, derfor er det ikke så godt at du tager Daisy med på arbejdet mere.
Hvad gør jeg? Kan jeg tillade mig at spørge hende - efter noget tid selvfølgelig- (man skal jo lige lære hinanden at kende), om hun hvad hun ville sige til at jeg tager Daisy med på arbejdet.
Og er der nogen der kan fortælle mig, hvad det vil sige at være manisk bange for hunde? Er det ligesom en fobi?
Jeg har fuld respekt for folk der ikke kan lide hunde og andre dyr osv. Men ja, jeg mener samtidigt at vi alle skal kunne være her. Og så længe min hund holder sig væk fra hende - er der mon så noget problem?
Jeg venter spændt på hvad I har at sige :o)
Mvh,
Kathrine
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
Det er derfor tvivlsomt at det ville hjælpe at sige *den gør ikke noget* og den slags.
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 64 Svar: 2.179
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.117
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
Ja... Jeg er for populær til at behøve stave tingene korrekt...
sep 2005
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 63
Jamen I har ret. Det ér en arbejdsplads, men en ellers rigtig god én af slagsen - når det gælder de ansattes behov. At alle har et privatliv har høj prioritering, og at jeg tog Daisy med på arbejde de dage jeg ved der er overarbejde, eller hvor jeg skulle direkte fra arbejde ud til familie eller venner - er helt iorden med både chefer og kollegaer. Der er heldigvis mange hundeelskere herude hvor jeg er.
Men jeg vil selvfølgelig respektere hendes svar. 100%. Er det en form for fobi - kan jeg jo sammenligne det med hvis en nærtsiddende kollega spurgte mig om det var iorden hvis han/hun tog sin store fugleedderkop med - "den gør ikke noget" ;o)
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 64 Svar: 2.179
**ggg*** sådan er der jo nogen der har det,
sep 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 145 Svar: 1.597
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.414
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 1.110
Et godt råd..