{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Svømmehal - søger hurtigt svar! {{forumTopicSubject}}

Super hurtigt spørgsmål til jer i Østjylland!
Hvad foretrækker i - Tollund hundesvømmehal eller Luksushunden ved Odder? Vi ved ikke om hunden helst vil foretrække et aflangt bassin eller det mere "firkantede" når hun i forvejen er lidt forbeholden over for bassiner.
Eller har i andre forslag? TAK! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svømmehal - søger hurtigt svar!
  • #3   2. sep 2015 Godt at høre smiley ja det er lidt svært at vide hvad hun vil foretrække når vi aldrig har prøvet det

• #5   2. sep 2015 Av, godt der ikke skete noget! Ja det er da i hvert fald en fordel med det aflange. Der er netop blevet ringet til Henriette, hun kunne desværre ikke i dag, men vi har en tid d. 11. Så det bliver spændende at prøve smiley

• #7   2. sep 2015 Fedt, hvor ser hun bare sød ud smiley Det bliver spændende at se, hvordan Freja tager imod det. Hun har aldrig haft en svømmevest på før, så det bliver vist noget helt nyt for hende at svømme på den måde. Men jeg håber, hun bliver glad for det, hun skulle jo gerne have gavn af det smiley

• #10   2. sep 2015 Hahaha smiley Ej jeg tror nok det skal blive godt, hun skal sikkert bare lige finde ud af at bassinet er lige så fedt at svømme rundt i som det er at svømme efter pinde i havet (hvilket hun er.. virkelig.. entusiastisk omkring)

• #11   2. sep 2015 Det er altså fedt at der er undervandsvinduer (er det det, de hedder?) så man kan se hvordan hunden bevæger sig. Dejlig video smiley

• #14   2. sep 2015 Hahaha ja de er så herlige!! Freja er VILD med at svømme efter pinde i havet, altså hun er helt og aldeles pjattet med det, så selvom det er lidt noget andet sådan et bassin så håber jeg lidt man kan overføre noget af den entusiasme smiley

• #15   2. sep 2015 Funke

Jeg har også fået overtalt min kæreste til at køre mig en tur i svømmehallen med Betsy, så hun kan få trænet sine led, og ikke mindst komme lidt i form. hehe smiley

Men, jeg har heller ikke kunnet bestemme mig for hvilken en af de to vi skal prøve.
    Også fordi at jeg slet ikke aner hvordan de skal komme til at forgå osv. Hvis nu hunden ikke bare springer i vandet, hvad gør man så?

Men du må gerne smide en tilbagemelding med hvad for en du vælger, hvis det altså er fordi du vil vælge en af disse to smiley

• #16   2. sep 2015 Altså der er jo en instruktør til at hjælpe første gang, som helt sikkert har styr på tingene og har prøvet det samme med MANGE hunde smiley Så de skal nok have nogle fif og går også med i vandet hvis det er.
    Men det er svært at vide om hunden vil være tryggest ved det aflange bassin, som i bund og grund bare er en "gang", eller om det er bedre med et firkantet bassin. Det er sådan lidt knald eller fald - hvis det overhovedet gør nogen forskel.

Vi bestilte hos Luksushunden (det var det aflange bassin), ejeren hedder Henriette, vi skal godt nok først derned d. 11. smiley

• #17   2. sep 2015 Okay, den ved odder? det var os den som først sagde mig noget. Men kæresten synes vi skal prøve den anden, ellers har vi også kig på Borgmosegaard Hundecenter, som ligger ved Ryomgård.

Nu må vi se smiley

• #18   2. sep 2015 Ja, den ligger syd for Odder. Det er simpelthen så svært sådan noget. Men man må jo bare gå efter sin mavefornemmelse smiley

• #19   11. sep 2015 Vi har forresten lige været derude. Efter lidt lokning hvor hun kom ud og skulle svømme, så var det pludselig ikke slemt og så var hun bare VILD med at svømme efter det legetøj vi kastede. Så det var en kæmpe succes må man sige smiley og ejeren var super sød og hjælpsom, så det er helt klart noget vi skal bruge snart igen.

Kommentér på:
Svømmehal - søger hurtigt svar!

Annonce