15. feb 2009 Følger: 39 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 205 Svar: 3.353
Han er en lille flab! {{forumTopicSubject}}
Taiga har igennem flere omgange fundet huller i hækken som så er blevet lappet men hver gang har han da bare fundet et nyt hul. Da alle huller var lappet var han blevet så stor så han bare kunne hoppe over hegnet i hækken bagerst i haven da der havde været så meget buske og træer så det havde ødelagt hækken :| så det blev også lappet. Så fandt han ud af at hegnet ind til naboen ikke var særlig højt når man kan stå på en skråning >< så blev det også lappet. Så fandt han i sidste uge ud af (og det gjorde jeg også. Man glemmer jo hvor står han egentlig er til tider) at hegnet inden i hækken på den sidste side af haven heller ikke var særlig højt så der var det lige 20 meter med fri adgang til alle forbi passerende :| igår fik vi så endelig klippet hækken så jeg kunne få sat hegn op der også og tror i så ikke mens jeg gør det så hopper flaben da han lige har stået ved siden af mig åbenbart ud og 2 sek efter kigger jeg rundt i haven og kalder på ham, og så står han bare logrende på den anden side af hækken lige der hvor jeg sidder. >) haha men nu sku det ikke være muligt for ham at gå på hilse tur på den anden side af hækken mere, selv om naboen synes det var meget hyggeligt ;P
Andre der har besværlige små vapsere
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Så vi har noget der efterhånden minder om en rockerborg
feb 2009
Følger: 39 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 205 Svar: 3.353
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 23 Svar: 506
En lørdag eftermiddag for nylig kom den gamle tæve ind i stuen til mig og så stod hun bare og skiftevis stirrede på mig og "duttede" til mig.... Så kunne jeg jo nok regne ud hun ville et eller andet og efter at vi havde prøvet med nyt vand (som hun også kan finde på at "dutte" efter) så gik det op for mig at Eico ikke lige var i syne så jeg spurgte Vega om hvor Eico var henne.... Hun løber ud på terrassen og står lige og tænker sig lidt om og da jeg så spørger hende igen om hvor Eico er, løber hun om til siden af huset og til min skræk kan jeg se at lågen om til forhaven (som ellers ALTID er lukket) står piv åben!!! Jeg kalder på min mand og løber ind efter nogle snore for så ville jeg bruge Vega til at finde Eico med. Min mand løber straks ud på vejen og begynder at kalde på Eico og så kommer den lille prinsesse ellers rendende glad hjem fra en af haverne på den anden side af vejen. Det sjove er at den gamle tæve skælder den lille ud når hun kommer hjem fra sine udflugter - vi skælder hende jo ikke ud, men hun bliver lige sat på plads af den gamle. Denne dag fik den gamle altså også sin belønning for at komme ind og sladre om den lille udbryder lillesøster
feb 2009
feb 2009
feb 2009
feb 2009
feb 2009
feb 2009
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 78 Svar: 7.910
Vores grund er omkranset af enten en 3½ meter høj mur, den forcerer ingen hund eller høj hæk, som skjuler et 2,20 meter højt trådhegn.
Masker som på almindeligt havehegn på den øverste del, volierenet nedgravet i jorden og fikseret med kampesten på den nederste.
Nederste del har stået i mange år, den skal holde gravhundene inde, øverste del blev så lige forhøjet fra 1,80 til 2,20 da Alfa levede.
Hun lavede samme stunt som din hoppede frem og tilbage over de 1,80, mens jeg var ved at øge højden til 2,20.
I samme ombæring blev lågen ud af haven nedlagt og erstattet af et fast hegn, der dog kan skrues af, hvis vi skal have større ting ind i haven.
feb 2009
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
Så var der ellers panik her i huset: Få fat i de små hunde, få lukket hundelemmen, få tøj på, og så ellers afsted. Fandt mastifferne på vej op mog landevejen, som er meget befærdet i myldretiden. Det kunne have gået grueligt galt.
Efter den dag, boede jeg også i en rockerborg
Hurra for min lille alarm hund, som stadig giver alarm, hvis andre hunde laver ulykker
feb 2009
feb 2009
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
Mine boxere har nu aldrig været igennem hegn og hæk, men Ebbe den gamle skiderik har været storslem i sine unge dage. Gravet sig under, kravlet over hegnet, bidt hul i hegnet osv.. Det var fast arbejde når nabolagets tæver var i løb på stribe
feb 2009
Han er en lille flab!