{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Min Engel er fløjet til himlen .... {{forumTopicSubject}}

Min aller dejligeste, evig glade, skønne, fantastiske, kærlige, hengivne, elskede hund Angel.

"AF HJERTET TAK", "TAK FOR ALT"

Ni et halv år gammel var jeg, da vores cavalier nedkom, med den aller mest fantastiske skæbning.

Du forandrede mit liv for altid.

Jeg lærte dig tricks fra du var helt lille og du var Så lærenem og elskede at behage mig.

Du blev min hund og vi var inden længe uadskillelige.

Du kom med på ferie hos mine bedste forældre- jeg ville ikke uden dig.

Du kom med overalt, bare vi var sammen var vi begge glade.

Du lærte at side pænt i cykelkurven og løbe pænt ved siden af, og sammen har vi cyklet mange ture.

Da jeg købte hest, kom du med, og vi har kørt adskillelige ture i min lille hestevogn.

Vi startede til agility da du var ca 5-6 år gammel og du ELSKEDE det, du elskede det så meget at jeg, her på dine sidste år selv måtte trække dig uden om nogle forhindringer af hensyn til din krop, for DU VILLE tage alle forhindringer på banen.

Du har stillet model for mig og kameraet så mange gange og gjorde det så fantastisk.

Du gav mig alt og jeg elskede et hvert sekund jeg tilbragte med dig. Du kom altid og trøstede mig hvis jeg var ked af det, du var der altid for mig.

Du gav mig et smil på læberne hver evig eneste dag.

Du kom altid logrende hen til mig.

Du har givet mig så meget glæde og har hjulpet mig igennem svære perioder af mit liv, hvor jeg ikke kunne gå til nogle andre.

Du var altid klar med et trøstende slik på kinden og en logrende hale.

Du er i sandhed min Engel.

Lidt vidste jeg dengang du kom til verden, at du ville berige mig med så meget i min hverdag, jeg kan ikke takke dig nok, min Angel.

Jeg er vokset op med dig ved min side og du har og vil altid betyde uendelig meget for mig.

Du har gjort mig til den jeg er i dag.

Af hjertet tak for, at du var den du var.

I 14 helt og aldeles fantastiske år har du været en stor del af mit liv, og det gør så ufatteligt ondt af du ikke er her mere.

Men jeg kan ikke takke dig nok, min Angel. For du har beriget mit liv mere end du aner.

Jeg håber du springer og leger let og elegant på skyerne med din mor og far ved din side.

AF HJERTET TAK, MIN ANGEL.........

En del af mig døde med dig, ligesom en del af dig lever videre i mig.

Jeg vil aldrig glemme dig, min Angel.

Og HUSK nu VI SES i himlen engang.

"AF HJERTET TAK, MIN ANGEL", "TAK FOR ALT"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Engel er fløjet til himlen ....
Kommentér på:
Min Engel er fløjet til himlen ....

Annonce