{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Gode sko til hunde {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Er der nogle af jer der har kendskab til nogle gode sko til hundene? Havde kigget på den her: http://www.alttilhundogkat.dk/toej-sko-stroemper?/Generelt/HUNDE/T%D8J%20/%20D%C6KNER/T%F8j%20Sko%20&%20Str%F8mper/Buster%20hundesok%20af%20bl%E5%20ribstrikket%20bomuld%20med%20vandt%E6t%20s%E5l.%20Indeholder%202%20stk./&showitem=12954
- da jeg godt kan lide at det er som strømper, med vandtæt sål. Men de skal også kunne bruges på stranden, så ved ikke om der er et bedre alternativ?
Min schæfertæve har meget ømme for poter, så søger noget der kan beskytte dem, på de ture hvor jeg ved at underlaget kan blive hård for hende smiley håber i kan hjælpe! :-))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode sko til hunde
  • #1   12. aug 2015 Jeg har ingen personlig erfaring med sko til hunde, men jeg ved min opdrætter bruger ruffwear og er så vidt jeg ved godt tilfreds smiley

• #2   12. aug 2015 Lia har de her:
    http://gaerum-dyreklinik.dk/wp-content/uploads/Buster-hundesko-Walkabout.jpg

Den fine sål holdte dog kun til en enkelt gåtur, men resten af skoen er slidstærk og vandtæt, og vi har ikke haft problemer med at sålen ikke er der selvom hun har brugt skoene en del (der var en vinter hvor hun havde dem på næsten hele tiden fordi hun havde fået kløende vinterpoter, og sidst her i juni-juli da hun havde fået en poteskade). Det eneste minus er at skoen kan være varm at have på om sommeren, så jeg ville ikke bruge den på meget lange, varme ture.

• #3   12. aug 2015 Jeg har erfaring med dem ML henviser til og de faldt af hunden hele tiden og tror jeg også dem der ligner sokker vil. Ville heller ofre på nogen der ligner sko og som kan spændes ordentlig fast. Hvis det er til gåture

• #4   12. aug 2015 Okay, det kommer måske an på hunden. Vi har ikke rigtig problemer med at de falder af og synes også de kan spændes så stramt fast som man ønsker det.

• #5   12. aug 2015 Jeg måtte bruger tape for at holde den på min amerikaner og på min Tibbe blanding smiley

• #6   12. aug 2015 Ja så kan jeg godt se det har været slemt. Jeg har bare spændt dem med de velcrostrips der er på skoene. De er kun faldet af hvis jeg ikke har spændt dem ordentligt - f.eks. jeg har tænkt at det kun lige er en hurtig tissetur ude foran og så lige har sat dem løst på, men hvor hun så er begyndt at spunse rundt, eller hvis hun har haft dem på indenfor og det så er lykkedes hende selv at hive dem af.

Ellers har vi leget og gået lange ture uden problemer. smiley

• #7   12. aug 2015 Det her er en lækker ... smart ... og flot sko til hunde .
    Her er det METTE's Kaido , der prøver den .... Ha ha
    Sorry ... ku' ik' la' vær' .... smiley

profilbillede
  • #8   12. aug 2015 Mange tak for svar!

A-S den har jeg også haft kigge på, jeg var bare bange for de evt kunne gnave, men det kan godt være det bare er noget jeg bilder mig ind smiley

M. I dem har jeg købt, jeg oplever bare lidt som Ansofie, at de desværre ikke sidder ordenligt fast smiley

Ansofie: har du nogle bestemt i tankerne? smiley

NITTIB: hehe smiley

• #9   12. aug 2015 Da jeg var i dyreforetning solgte jeg dem fra trixi til vagt hunde. Men kender ikke selv til dem smiley

• #10   12. aug 2015 Jeg har testet stort set alt der er til hunde på markedet da Nova går med sko permanent på bagpoterne. Og du skal gå efter en god pasform, og minimum 2 velvcolukninger - ruffwear f.eks har kun en. Dette skal du da de ellers snurre rundt.

De absolut bedste på det danske markedet er dem her fra Zooplus - plus at de er de billigste. Vi er STORE fans!

http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundebekaedning/hundesko/330061¨

De er lette, formen er god og de sidder FAST.

profilbillede
Kommentér på:
Gode sko til hunde

Annonce