{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.307 visninger | Oprettet:

Tegn på kønsmodenhed? {{forumTopicSubject}}

Overskriften siger vel det hele.

Hvordan kan jeg se om min hanhvalp er ved at blive kønsmoden? smiley
Han har lettet ben siden han var hvalp, og han strinter ikke rigtig når vi går tur, men er begyndt at tisse..
Er der andre måder man kan se det? smiley
Og er det måske noget man skal være lidt opmærksom med?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tegn på kønsmodenhed?
  • #1   7. aug 2015 Altså..min er begyndt som 8½ måneds...

Han letter ben (først nu)
    Så tør han endelig tisse steder andre hunde har tisset
    Pigetis er blevet ret interessant (og han læser generelt mere "avis")
    og så er tistårene godt nok blevet hyppigere

Udover det er han blevet langt mere selvstændig, og gulvet og den anden sofa kan pludselig godt bruges til at sove i -uden man SKAL røre mig. Han reagerer langt bedre på jeg går.
    Han er dog også blevet mere gøende, og stædig...hanhund smiley lidt mere voksen -og han kan sagtens lokkes til leg, men han er ikke så opfordrende til det som han har været smiley

• #2   7. aug 2015 Altså Charlie er 6 mdr. Nu. Og som sagt har han altid lettet ben. Men er først inden for de sidste 3-4 uger begyndt at tisse når vi går tur, og det er max 1-2 gange. Men han er begyndt at snuse mere på det sidste

• #3   7. aug 2015 Et rigtigt godt tegn på at man har en kønsmoden hanhund, er når tis ikke længere bare er tis, men begynder at blive verdens vigtigste duft smiley Og der skal tisses allevegne, også selvom man kun lige kan knibe en lille dråbe ud smiley

• #6   7. aug 2015 Så min uopdragne hvalp kunne potentielt blive en endnu mere uopdragen ung hund :b

• #7   7. aug 2015 Nå ja, så var der også de ehm...hændelser der er foregået på mit stuegulv der i hvert fald henleder på noget parathed til kønslig omgang... smiley

• #9   7. aug 2015 Åh Gud..
    Jeg er ærligtalt en smule skræmt

• #12   7. aug 2015 Charlie's kom frem i dag da jeg tog ham ud af bilen. Indtil han fandt ud af at vi var foran dyrlægen.
    Og så når han får humpet sin hundekurv lidt for meget (har konfiskeret alle tøjdyr der er Charlie størrelse, ellers får de en ordentlig tur) men der har den været ude og side fast :b

Ellers døjer han lidt med forhudsbetændelse, har hørt det også godt kunne værens forbindelse med at han er ved at blive kønsmoden

• #13   7. aug 2015 Haha jeg tror nærmere Minion er ret uopmærksom på den og nærmest synes det er noget sært anfalds noget han blev UDSAT for af en eller anden højere magt smiley

Kommentér på:
Tegn på kønsmodenhed?

Annonce