259 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Karaktergivning.... Karaktergivning....

Hej!

Er ny her - men har alligevel fået tid til at læse en del indlæg. :o)

Det undre mig at folk bliver stødt over den karakter deres hund/hunde får.
Hvilke hunde folk vælger som en 3'er eller som en 7'er er jo en smagssag og vi er alle af forskellig holdning.

Jeg synes det er mystisk, at man ønsker at returnere den karakter man har fået - i stedet for at se på den pågældende hund.

Jeg så et indlæg fra en der overvejede at melde sig ud pga. af kommentarer og karakterræs - det synes jeg er ærgerligt.
Det er her sted er jo for hyggens og sammenholdets skyld (efter min mening).

Ha' en super dag - og jeg synes at der er enormt mange rigtig lækre vovser herinde!

Knus, AK

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karaktergivning....
  • #1   25. feb 2005 Hej
    Min holdning til karaktergivning er at det er lidt spil for galleriet, smag kan ikke diskuteres og der er jo ikke nogle eksteriør mæssige ting der ligger til grund for karaktergivningen.
    Jeg kunne dog godt tænke mig at der evt. blev lavet en hundeudstilling på nettet hvor man bedømte direkte på hundens udseende i forhold til racestandarden.
    MVH
    Hans Erik

• #2   25. feb 2005 Ja det er også et emne vi har haft oppe mange gange herinde (så vidt jeg husker) Det har nok noget at gøre med at man selvfølgelig altid synes at ens hund er den bedste i verdenen og så, måske, bliver man trist når man opdager at andre ikke synes det samme. Hvis man har sådan med det kan man jo la vær´ med at se hvad man får i karakter =0) Det er ligemeget hvad andre synes efter min mening. Man ved jo selv at ens hund er den bedste i verdenen! (Det lød da godt? ;0)

Angående det med at sende dårlige karakterer retur er det jo en dårlig løsning! Det er jo ikke hundene der "provokerer" hinanden =0I

Jeg bliver ikke så sur hvis Fif får 3 eller sådan noget. Hun er jo ikke så køn at se på (Lol) ;0)

Anne og Fif

• #3   25. feb 2005 jeg syntes godt man kan vær ebekendt at give 4 eller mere..
    for helt ærligt! hvorfor skal folk have 1,2 og 3..
    der er ingen der fortjener det!
    det er min holdning! c",)

• #4   25. feb 2005 *LOL* Anne! Så grim er Fif da heller ikke! Hun kan vinde 2 gange over Mille *LOL* Hun er dejlig! Folk skulle bare møde hende IRL ;o)

Mht. karaktergivning. Vær ligeglade. Det løser en del problemer *S* Selvfølgelig pumper ens hjerte lidt hvis ens pus får 3 eller nedefter, men... Som Anne siger vi ved jo selv hvor dejlige de er ;o)

• #5   26. feb 2005 Jeg er helt enig - da Buster fik sit første 5 tal efter en stribe flotte 7-taller, var jeg også lige ved at få noget galt i halsen. Jeg tænkte: "Hallo! hvad sker der her - han er da den super duper dejligste i hele verden". Og det er han da også - for mig!

Så hvis andre mener noget andet - fred med det.

Jeg har det personligt sådan, at jeg ikke kan se at der er nogle af hundene der fortjener andet end 7, for hvad er kriteriet.
    Jeg er ikke hundedommer eller en anden der har forstand på den slags, så for mig er de alle lige dejlige... (Altså Buster fører stadig... LOOOL)

Knus, AK

• #6   26. feb 2005 Rikke S: Ja ja... Bare fordi hun vinder over Mille betyder det vel ikke man er flot! Altså se da lige den kost du kalder Mille! Lol. Ej skal nok stoppe! Både Fif og Mille (og alle andre hunde) er fantatiske!

Jeg er også enig med CJJ. Hvis det lykkedes en at finde en hund herinde er VIRKELIG kun fortjener et 1 tal eller sådan (og sådan en hund tror jeg ikke man kan finde) så kan man la vær med at give den karakter =0) Det er jo forskelligt hvilken racer vi kan li!
    Meen hvorfor er 1-3 tallene her så? Man kunne give karakter fra 4-7 ;0)

Jeg giver også Anne-Kathrine ret i at alle hunde fortjener 7-taller. Men jeg giver nu aligevel også 5-taller. 5-tallet er jo også et godt tal. Det betyder vel noget i retning af: Din hund er ViLDT sød men der er nok en ting. (Det kan jo være dårlige billeder eller bare at man ikke bryder sig om racen) 7-tallet betyder jo så at hunden ikke har en eneste fejl. Og som sagt mener alle jo ens hund er fejlfri =0) (Ahøm ahøm)

• #7   27. feb 2005 Hov hov Anne! *LOL*

Kommentér på:
Karaktergivning....

Annonce