{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

Hundekamp på DR2 nu {{forumTopicSubject}}

Hvor er folk syge i hovedet. Lige nu ser jeg en skrækkelig udsendelse om hundekamp i England.
Man ser hvordan de træner hundene - nærmest tortur, hvor hunden bindes til et løbebånd og løber til den segner, den får steroider, når den får skader kommer den ikke til dyrlæge, de opererer den selv, den træners til at springe op og hænge og ruske i en bold - sygt, sygt, sygt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundekamp på DR2 nu
  • #1   22. jul 2015 jeg så bare program titlen, så vidste jeg at det var et program jeg ikke skulle se ....

• #3   23. jul 2015 Hvad hed det?

• #4   23. jul 2015 Jeg så godt programmet i tv-oversigten, men turde simpelthen ikke at se det med frygt for at ligge søvnløs de næste mange nætter.
    Stakkels hunde smiley

• #5   23. jul 2015 Tror bare det hed "Hundekamp ". Noget usmageligt at producenterne viser hvordan vi behandler produksdyrene som om, at når vi behandler dem dårligt, så er det ikke så slemt at disse hunde også behandles dårligt.

• #6   23. jul 2015 Det forgår også her i lille Danmark har forsøgt at stoppe det ved at råbe op om at vi er nogle stykker der er blevet ringet op af nogle der vil købe hund til det

• #7   23. jul 2015 Jeg ser det ikke smiley Jeg har set det EN gang på FB, aldrig jeg nogensinde skal se det mere ,bare det bliver nævnt,ser jeg de to hunde ligge smadret opaf hinnanden ,og kan hverken sove eller få billederne ud af hovedet
    Det er noget af det mest modbydelige mennesker kan udsætte hunde for ,Og fatter ikke der ikke bliver gjort meget meget mere i hele verden, for at få sådanne grusomheder stoppet smiley

• #9   23. jul 2015 Line Det undre heller ikke mig at det hele stammer fra Asien ,De har da en forfærdlig måde at behandle dyr på

• #13   23. jul 2015 Suk, bliver nok nød til at se det program, selvom jeg kommer til at hade hvert et sekund af den udsendelse.
    Forstår ikke hvordan mennesker kan være så brutale smiley smiley

• #14   23. jul 2015 Ann Marie Tænk dig om inden du ser det Jeg kan ikke få sådanne billeder ud af hovedet igen Bare lige en lille advarsel smiley

• #15   23. jul 2015 Inger: Tak for advarslen. Har efterhånden set en del af den slags grimme udsendelser, det gør lige ondt hver gang, men jeg foretrækker at se det, fremfor at forestille mig det (fantasien er ofte værre end virkeligheden).

• #16   23. jul 2015 Jeg skrev det fordi jeg har set det for lang tid siden på FB Og jeg glemmer det aldrig
    Men du har ret ,hvis man aldrig har set sådan noget,, kan man jo heller ikke komme med nogen argomenter om det Men jeg går helst uden om det i dag, for jeg er lige ved at ekspludere af rasseri over det kan finde sted

• #17   23. jul 2015 Kan sagtens følge dig, Inger, den slags udsendelser er mega grimme, og kan give ar på sjælen for evigt. Jeg mindes stadig med gru det program fra Kina, der hed: "Flået levende" smiley smiley

• #19   23. jul 2015 I udsendelsen kom det frem, at en af hundeejerne havde fået konfiskeret sin hund af politiet og den var blevet aflivet, det forstod ingen af idioterne så noget af. Når den alligevel skulle aflives, hvorfor kunne de så ikke lige så godt beholde den. Tror det er en mere human måde politiet får den aflivet ned hvis den mister livet i kamp.

De fortalte også om, hvordan de selv afliver hundene, hvis det bliver nødvendigt, det var med strøm, slag eller andet, nogle fik så også fat i noget af det dyrlægerne bruger til aflivning og gjorde det selv.
    De hunde blev aldrig set af en dyrlæge - alle operationer, reparationer, medicinering, doping og aflivninger klarede hundeejerne selv.

• #20   23. jul 2015 Har set en del omkring hundekampe i USA, og det der gør mig fortvivlet hver gang, er at den slags mennesker slet ikke kan forstå at de gør noget forkert smiley smiley

• #22   23. jul 2015 Enig Cecilie Budskabet skal ud Så kan der måske være et håb om, at det kan stoppes på den ene eller den anden måde en dag Men jeg tror ikke det sker i min tid
    Jeg bliver virkelig syg inden i, ved at se sådan noget smiley

• #24   24. jul 2015 Nej den måde de træner på er bestemt ikke i orden, For at træne udholdenhed satte han sin pitbull på et løbebånd, bandt den fast i kort snor og skruede op for tempoet så den næsten ikke kunne følge med, det blev ikke slukket før hunden nærmest hang i snoren og var ved at blive kvalt. De giver dem anabolske steroider for at opbygge muskler og de har træningskampe, hvor de slås med andre hunde - så nej, træningsmetoderne er slet ikke i orden.

• #26   24. jul 2015 Jeg ser ikke de metoder som fine måder at træne hunde på.

• #27   24. jul 2015 Kæft, hvor er det afstumpet !!!!!

Kommentér på:
Hundekamp på DR2 nu

Annonce