{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Så frustreret!!! {{forumTopicSubject}}

Åh kære HG!
Nu er det simpelthen ved at være nok og bægeret er så tæt på at flyde over!
I søndags hentede vi vores skønne lille border pige som i øvrigt er længe ventet! Skønt! Men på vej derover bliver jeg dårlig og ender med at brække mig hos opdrætter! Jeg har altså siden søndag formiddag brækket mig i stride strømme uden den efterfølgende følelse af at have det lidt bedre! Derudover har vi jo en lille hvalp som jeg skulle tage mig af, (da jeg holder ferie og kæresten er på job) hvilket jeg overhovedet ikke har kunne magte smiley har fået hjælp af både en veninde og min mor så det har da hjulpet lidt på det. Derudover blev vores schæfer syet i poten i går for 2400 ( det må være 3 gange indenfor 4-5 måneder han kommer til skade med poterne som har krævet dyrlæge behandling) og ikke nok med det så er vores hvalp her til aften begyndt at pisse overdrevet! Kæresten var i haven med hende og på bare en halv time satte hun sig 9 gange! Så nu afsted til dyrlægen igen i morgen smiley det har været intet mindre end 3 fuldkommen uoverskuelige dage! Heldigvis er jeg holdt op med at kaste op her til aften og håber jeg er frisk i morgen, men forhelvede da...
Derudover kom vi hjem fra en måned i USA i onsdags og har haft så meget familie at se til siden da.. Puha.. Jeg måtte simpelthen lige af med det smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Så frustreret!!!

Annonce