{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Min glæde er stor {{forumTopicSubject}}

Jeg må lige dele, for jeg er egentligt en kende glad. smiley

Thor og jeg blev 'overfaldet' og truet for nogle måneder siden og efter det, har Thor været utryg ved fremmede mennesker (han har knurret hvis de kom for tæt på eller kom hurtigt imod os) og har haft udfald mod andre hunde.
Vi har ikke kunne have ham med nogle steder, da han stressede voldsomt over at skulle holde øje med alting der kunne være 'en trussel'.

Noget rigtig møg! smiley

Men jeg har virkelig trænet og arbejdet med ham på det punkt og der er nu tydelig fremgang.

Han er begyndt at kunne se andre hunde uden at rejse børster, knurre eller gø. Han kigger bare hurtigt på dem og så går han videre, snuser til jorden og sådan.
(Skal lige siges, at han har nogle hundevenner, hvor der ikke har været problemer overhovedet)

Han er også blevet meget bedre til fremmede mennesker, de skal bare ikke stikke hænderne hurtigt frem mod ham.

I dag skulle vi så have en 'prøve', for jeg skulle hjem til mine forældre og ordne have (de er på ferie) og jeg ville gerne have Thor med, så jeg ikke behøvede at skynde mig hjem.

Så jeg har simpelthen haft Thor med i tog og bus for første gang i 4 måneder.
- Og han opførte sig eksemplarisk!

Folk sad relativt tæt på, der var cykler og barnevogne og sådan og han kiggede bare nysgerrigt på det hele og lagde sig hurtigt ned både i bus og tog.

Det er så fed en oplevelse at se Thor på sådan en tur uden stress og uden følelsen af 'skam' over at have en hund der ikke er 'rigtig klog'.

Så nu er der én der hygger sig i haven og én der er stolt af den lille hund og bare rigtig glad for at al arbejdet ikke har været forgæves. smiley

Jeg ønsker jer alle en helt fantastisk dag. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min glæde er stor
Kommentér på:
Min glæde er stor

Annonce