{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

En tur i vandet {{forumTopicSubject}}

Varm dag igår, så min mand og jeg ville vi vove pelsen og tage tøserne med en tur på stranden. Det er mange mange år siden at de har været ved Solrød Strand, men de duftede vandet MED det samme, så hylekoncerten startede i bilen, for der var sort af mennesker, så vi måtte køre rundt for at finde en p-plads med 2 skrigende tøser bagi bilen. ENDELIG fandt vi et sted, så madammerne kom ud af bilen og fortsatte skrigeriet, så ALLE på stranden var opmærksomme på at her kom vi. Flexilinerne var på plads. Ingen løse hunde nogle steder!!! Ved strandkanten nåede jeg lige at tage sandalerne af, så tog fanden ved tøserne. De glemte vist at linerne kun er 8 meter lange og at moderen har faktisk havde fat i den anden ende. DET fik de så lige lavet om på!!! Det må have lignet en vittighedstegning da jeg kom som en flyvende hval gennem luften for at lande et godt stykke ude i vandet med hovedet under vand og alt tøjet på!!! Med alle badegæsternes opmærksomhed rettet mod mig. Jeg blev trukket hen ad sandbunden(hvilket kan ses på mine gamle knæ) inden jeg måtte slippe begge linerne smiley Kaido kom tilbage: "Heeeeeeeeeej moar, er du også i vandet. Ej, hvor hyggeligt!!!" Lotus måtte jeg svømme ud efter....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En tur i vandet
Kommentér på:
En tur i vandet

Annonce