{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kiropraktor Ulla Andersen?
  • #2   25. jun 2015 Ok. Jeg synes nemlig også hun lyder rigtig god ud fra hendes hjemmeside. Så tænker at hun trygt kan prøves?

• #4   29. jun 2015 Ja. Har også fået anbefalet Charlotte Frigast og har hørt at en kiropraktor kan gøre mere skade end gavn hvis de ikke er dygtige. Men Ulla ligger dejlig tæt på hvor vi bor, og jeg synes hun virker meget fornuftig. Så kan lige vende tilbage når vi har været hos hende, om hun virker god. smiley

• #6   30. jun 2015 Vi har været hos Ulla nu, og jeg var yderst tilfreds med behandlingen! Hun er virkeligt dygtig. Hun bruger ikke så meget den klassiske kiropraktik med at brække knogler osv., men bruger primært osteopati, hvilket jeg rigtig godt kan lide. Det giver samme resultat, uden man risikerer at gøre mere skade end gavn, og gør slet ikke ondt på hunden. Så det kan også bruges, hvis hunden har smerter. Vores lille pige stod allerede bedre og sad bedre efter en behandling, og hun skal der hen igen om en måned. Efter det, kan vi så regelmæssigt få hende rettet. Jeg ved ikke hvor længe man kan vente, men vi holder øje med hende. smiley

• #8   1. jul 2015 Ja, det vil jeg ihvertfald mene, at du roligt kan gøre. Hun er vores faste kiropraktor nu. Hvor ofte tager du din hund til kiropraktor? Vores skal bruges til jagt og vil derfor være meget aktiv i jagtsæsonen, men resten af året vil den trænes normalt vil jeg nok mene. Hun er ikke så gammel endnu, men der var alligevel noget der skulle rettes.

Kommentér på:
Kiropraktor Ulla Andersen?

Annonce