Tur til dyrlægen fredag eftermiddag :( Tur til dyrlægen fredag eftermiddag :(
øvøv vi måtte i dag afsted til dyrlægen med vores "låne" hund pga. en næsten byld i numsen jeg har så svært ved at se de kære dyr have ondt så det tog ikke mange minutter fra den var opdaget til tiden var bestilt !
Jeg ringede og sagde at jeg troede at det var en betændt analkirtel, og det var det ganske rigtigt.
Desværre kunne hun ikke bare tømme den og måtte derfor stikke hul og klemme det den vej ud. Tumle var så sej og sagde ikke en lyd, og fik stor ros, dyrlægen syntes det var meget dejligt at møde en lille hund som var opdraget og rolig samt en ejer som ikke pylrede, ros er jo altid skønt
Han blev nu altså glad for at slippe ud derfra og ligger nu og ser betuttet ud.
Det var en træls og dyr afslutning på en ellers hyggelig ferie ved os i Odense, så nu er Tumle og jeg bare hjemme og slappe af og alt andet må vente til patienten er sendt hjem i morgen.
Man er slem til nævne negative oplevelser så jeg vil huske at rose Odense Dyrehospital, for de var simpelthen så søde, vi fik en tid 1 time efter jeg ringede, selvom vi normalt ikke bruger dem og vi fik en super behandling derude.
God weekend til jer alle
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.169
Imponerende at han var så sej hos dyrlægen, det er rigtigt smertefuldt med sådan en betændt analkirtel i forvejen.
mar 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 67 Svar: 3.361
Rigtig god bedring
mar 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
Tur til dyrlægen fredag eftermiddag :(