Hvornår reagere hanhunde på løbske tæver {{forumTopicSubject}}
Hvornår begynder hanhunde, at reagere på tæver i løbetid?
Mesh er 8,5 mdr gammel.
Jeg synes han virker lige lovlig rastløs, og alt skal snuses til på gåturen mindst 2 min. Der plejer at være massere af spilopper i ham, men jeg synes han er lidt for træg her til morgen. Hans foder interresere han sig heller ikke for.
enten det, eller han må være sløj tænker jeg. Jeg har dog ikke så meget erfaring med det
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
Min unghund fandt først ud af det der med at damer var noget særligt efter han var rundet et år.
Den forrige var også noget over et år før han reagerede.
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.629
Han er selv kastreret og vil bare gerne lege med ALLE hunde uanset køn, alder og størrelse
Han er 5 år
jan 2013
Følger: 23 Følgere: 110 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 1.151
Han spiste ikke når Sally og de andre hun hunde var højlløbske,han gik og savlede og ulve hylede til stor frustration for hans ejere..ejerens var nødt til fuldstændig at undgå os med hun hunde i deres løbetid....Uffe er en samoejde blanding....ved ikke om nogen racer reagerer mere end andre....
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
De to andre er ligeglade, så det er meget forskelligt
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 1.099
aug 2008
Følgere: 1077 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.754
Når hans bedste hundeven dengang var i løbetid og evt. havde været forbi når vi ikke var hjemme, var han komplet umulig som han søgte efter hende resten af dagen.
Men siden da bemærker jeg faktisk ikke, om vi møder hunhunde i løbetid eller der er nogle tæt på os. Han bliver ikke umulig eller bare anderledes sommetider eller virker generet.
Hvornår reagere hanhunde på løbske tæver