{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

Hvornår reagere hanhunde på løbske tæver {{forumTopicSubject}}

Hvornår begynder hanhunde, at reagere på tæver i løbetid?
Mesh er 8,5 mdr gammel.
Jeg synes han virker lige lovlig rastløs, og alt skal snuses til på gåturen mindst 2 min. Der plejer at være massere af spilopper i ham, men jeg synes han er lidt for træg her til morgen. Hans foder interresere han sig heller ikke for.
enten det, eller han må være sløj tænker jeg. Jeg har dog ikke så meget erfaring med det
smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår reagere hanhunde på løbske tæver
  • #2   5. jun 2015 Det varierer noget alt efter størrelse og fremmelighed smiley

Min unghund fandt først ud af det der med at damer var noget særligt efter han var rundet et år.
    Den forrige var også noget over et år før han reagerede.

• #4   5. jun 2015 Indtil videre har jeg ikke set Robin reagere anderledes på løbske tæver, end ikke løbske, hanhunde eller kastrater..

Han er selv kastreret og vil bare gerne lege med ALLE hunde uanset køn, alder og størrelse smiley

Han er 5 år

• #5   5. jun 2015 Sallys gamle hundeven Uffe reagerede fra han var en 7-8 mdr.
    Han spiste ikke når Sally og de andre hun hunde var højlløbske,han gik og savlede og ulve hylede til stor frustration for hans ejere..ejerens var nødt til fuldstændig at undgå os med hun hunde i deres løbetid....Uffe er en samoejde blanding....ved ikke om nogen racer reagerer mere end andre....

• #7   5. jun 2015 Den eneste af mine jeg har oplevet være lidt ekstra obs på gåture i nogle perioder, er den af dem der har prøvet at parre
    De to andre er ligeglade, så det er meget forskelligt

• #8   5. jun 2015 Mine har reageret når de selv var blevet kønsmodne, nogle mere end andre, den fertile hanhund jeg har herhjemme, går og tjekker status, når tæver begynder løbetid, han reagere lige så snart at han kan dufte at æggene er klar, ikke et minut før, og stopper det øjeblik når der ikke er "noget at komme efter", dejligt praktisk.

• #9   5. jun 2015 Da min var godt 6 måneder spottede han en tæve til træning der var på vej i løbetid.
    Når hans bedste hundeven dengang var i løbetid og evt. havde været forbi når vi ikke var hjemme, var han komplet umulig som han søgte efter hende resten af dagen.

Men siden da bemærker jeg faktisk ikke, om vi møder hunhunde i løbetid eller der er nogle tæt på os. Han bliver ikke umulig eller bare anderledes sommetider eller virker generet.

Kommentér på:
Hvornår reagere hanhunde på løbske tæver

Annonce