{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævn bedømmelse
  • #1   20. sep 2006 Hov den skulle vist ha været under OT

• #2   20. sep 2006 Det kommer an på hvem det er, og der måske følger en grov kommentar med.
    Har før gjort det, man har også slettet dem igen ;o)

Lige et side spørgsmål - det Kallun, er det løsfrossen?

• #3   20. sep 2006 Nej det er 3 kg i en pose helt sammen presset. Men det tøer hurtigt op og kan sagtens fryses ned igen. Jeg har delt Zilles op og fik til ca 70 dage i de 10 poser. smiley Så det varer lidt inden jeg tømmer lageret igen, Jeniki *GG*

• #4   20. sep 2006 Anne-Louise - smart! *GGG*

Jeg har nu heller ikke tænkt mig at give en hævn bedømmelse tilbage.
    Og jeg giver høj til alle hunde, for alle er dejlige, og vil da ikke gøre nogle kede af det.

• #5   20. sep 2006 Ja jeg gir tilbage hvad jeg får. Jeg giver alle hunde høj/ekstra høj til at starte på, da jeg stemmer på alle hunden der lige er kommet ind. Giver aldrig middel eller lav selv uden at have modtaget først (jo det er sket en gang eller to pga mega ringe billede kvalitet med kun et billede)

Men jeg ser Lilly som den smukkeste hund i verden og får hun en middel eller lav, kan jeg på ingen måde give vedkommendes hund mere end det, da Lilly jo som sagt er den smukkeste i mine øjne.

Barnligt? Ja, men sådan er jeg - og der står ingen steder at det er forbudt. Der står bare at man ikke hele tiden må give lave karaktere :o)

• #6   20. sep 2006 Vi har jo alle forskellige smag angående hund.

• #7   20. sep 2006 Jeg deltager heller ikke, og sletter de bedømmelser der kommer ind til Xanthos... :o)

• #8   20. sep 2006 jeg giver bedømmelse ud fra hunden og billederne, og så giver jeg en kommentar, til de fleste. har godt nok selv fået en hævn bedømmelse men det er der jo ikke noget at gøre ved. jeg kan jo ikke tvinge folk til at give høj eller ekstra høj hele tiden..
    så kunne man jo også ligeså godt lade være med at bedømme..

• #9   20. sep 2006 Jeg vil hellere springe over, end at give en hund en middel eller lav hvis jeg ser en jeg overhovede ikke bryder mig om. For jeg er sikker på det rammer folk hvis de får det. Jeg ville skam osse blive ked af det hvis jeg fik lave og middel på mine. Men når det er en hævn-een pga noget andet, så griner jeg da heldigvis bare af det.

• #10   20. sep 2006 Anne Louise, jeg tror det er fordi mange kigger mest på billederne. Det gør jeg i hvert fald. Det er ikke alt tekst jeg læser, måske 30% men jeg er vild med billeder. Og det er det der fanger mig. Det tror jeg er forskelligt fra folk til folk hvordan de kigger på profilerne.

• #11   20. sep 2006 Jeg kigger også kun billeder, for det er jo et galleri :o)

Læser kun om hunden hvis den virkelig fanger mig. Ved da også at det kun er meget få mennesker som har læst hele Lilly's smøre.

• #12   20. sep 2006 Hvis jeg giver en bedømmelse og bagefter opdager de ikke modtager, så plejer jeg at slette den igen. Men det er ikke altid nemt at se hvis den står for neden.

Jeg er sældent inde og kigge på hvem der har give mine for så at give en tilbage.

Tina - ja det er det jo *GG*

• #13   20. sep 2006 Tinna * ikke Tina ..sorry smiley

• #14   20. sep 2006 jeg giver altid høj.. og hvis jeg ikke kan gi en høj eller slet ingen... ingen fortjener en lav eller middel.. syntes det er synd at gi det

• #15   20. sep 2006 Jeg har også prøvet at modtage en hævn bedømmelse men hvad det må folk jo selv om men det er da til at grine af.
    I mine øjne er alle hunde søde og charmerende på hver sin måde og bliver derfor bedømt høj .
    Er der så en hund imellem jeg ikke er så vild med ja så dømmer jeg bare ikke for hvem ønsker at gøre andre kede af det .
    Men jeg når jo slet ikke at se alle de hunde der bliver oprettet herinde det kan jeg ikke følge med til

• #16   20. sep 2006 jeg har som Anne- Louise meldt mig HELT ud af det bedømmelses ræs.... ene og alene fordi jeg bliver ked af det, og stødt når ikke alle ka se, hvad jeg ka se i mine hunde... AT DE ER VERDENS SMUKKESTE.....he he
    og denne tråd, viser mig at andre har det som mig.... nemli at de bliver stødt når de ikke får max vurdering....
    så derfor hverken mdtager jeg...eller giver bedømmelse....men holder mig til et par pæne ord i folk`s BC.....

Lykke

Kommentér på:
Hævn bedømmelse

Annonce