802 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

For meget ros??? For meget ros???

Hej alle sammen.

Nå, nu har vi så fået vores lille baby hjem. 8 uger og 3 dage gammel i dag. smiley
Vi er selvfølgelig allerede godt i gang med "potte"træningen. Og er ude og vende græsplænen ofte.
Og den lille dreng er allerede rigtig god. Har ikke haft en eneste uheld det sidste døgn. smiley
Det der dog har undret mig lidt er at han ikke reagere på min ros efter at han har tisset! Alle andre hunde jeg har haft eller arbejdet med, reagere når man roser. Måske bare ved at logre med halen eller hoppe osv. Men han gør intet!!!! smiley
Kan jeg have rost ham for meget(er det overhovedet muligt??), problemer med hørelsen, eller andre gode forslag?? smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For meget ros???
  • #1   2. jun 2015 8 uger, ja man kan ikke tro han kan det hele, held og lykke med ham. smiley

• #4   2. jun 2015 Jeg tror ikke du skal være bekymret. Bliv bare ved med at rose, en hvalp skal have ros tit og ofte. Når jeg er til hvalpe træning laver vi stort set ikke andet end at stoppe godbidder i dem og rose rose og atter rose. Herhjemme er der da også ros tit, også selvom vi slet ikke træner.
    Jeg tror egentligt heller ikke Rosa reagerede på ros da hun var 8 uger, i hvert fald ikke på den måde hun gør nu.
    Så tag du det bare stille og roligt, ros når hvalpen gør noget du ser som ønskeligt, så skal reaktionen på det nok komme ligeså stille smiley

• #6   2. jun 2015 @ Rynkedyret ... ditto ... tror bare mine har konstateret "nå ok, det er hun glad for, fedt nok " uden de store reaktioner....

@ TS, imo kan man ikke rose for meget ....

• #8   2. jun 2015 Altså selv Freja, som nu er 8 år, reagerer faktisk aldrig på at jeg roser hende. Hun er bare... uinteresseret. Hun kan da logre hvis jeg gør mig interessant med godbid eller legetøj, men at reagere på ros (eller "rose-snak") uden kombination af noget virkelig lækkert? INGEN reaktion fra hunden smiley

• #9   2. jun 2015 Ha ha.. Jeg jubler nærmest. Har endnu ikke mødt en hund der ikke reagere på det. Eller noget andet dyr smiley
    Men ja, det er heller ikke fordi at jeg forventer at han skal reagere. Jeg vil bare gerne, at han ved at han har gjort det rigtigt. smiley

• #10   2. jun 2015 På andre ting, reagere han på min ros smiley

• #11   2. jun 2015 da er ikke ret mange hvalpe som ikke kender til de lyde inu som hvalp vores Sif gjorde heller ikke men hun fik ros som hvalp smiley

• #12   2. jun 2015 Ros = godbid = hvalpen finder ud af at det er godt

• #13   2. jun 2015 Det kan være måden du roser på smiley

Jeg ved nogle hunde ikke bryder sig om mit rose-leje af stemmen når den bliver lidt for skinger, mens andre hunde (bl.a. Robin) eeeeeeelsker når min stemme er deroppe smiley

• #14   2. jun 2015 Prøv og tænk på hvor meget der er ude i den store hvide verden at hvalpe ska forholde sig til..
    så hvis den ikk reagere er det fordi der er 1000000 andre ting der sker på samme tid:)

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #15   14. jun 2015 Du kan ikke rose en hund for meget. Fortsæt på den måde.
    Er glad for at høre jeg ikke er den eneste der roser min hund til skyerne når hun gør noget rigtigt.

Kommentér på:
For meget ros???

Annonce