{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Leg/aktivitet til to store hunde? {{forumTopicSubject}}

Jeg passer min venindes to store vovser, og kunne godt tænke mig at lave lidt sjove aktiviteter til/med dem.. Kan jo ligeså godt udnytte at have to hunde der rent faktisk gider at lave noget smiley smiley Men jeg kan selvfølgelig slet ikke komme på nogle gode ideer nu hvor jeg skal -.-

Det skal være noget hvor begge hunde kan deltage samtidig, da de kun er vant til at være sammen. Jeg overvejede fodersøg, men hele haven er belagt med sten (granitskærv tror jeg de hedder), så ved ikke lige hvor smart det er?

Vi har selvfølgelig også naturen lige ved siden af, hvor man sikkert også kunne finde på noget sjovt/kreativt. Men så skal det foregå i flexline eller evt med én hund løs ad gangen, da de kan finde på at smutte hvis de er løse sammen..

Det skal ikke være decideret træning, for der har jeg nemlig fundet et par ting jeg vil gå i gang med smiley Det skal bare være sjovt/hyggeligt og nemt *gg* smiley Håber i har en masse gode ideer? smiley

En anden ting..

Når de to skal have snor på inden tur, gearer de HELT op! Hvilket såmænd er okay, men deres lyde! de gøer, piver, "skriger" og går lidt i "selvsving". Hvad ville være den optimale fremgangsmåde til at træne det væk eller bare "ro"/mindre lyd på dem?
Et nej virker ikke, ignorere virker ikke og schh virker heller ikke smiley

Overvejede at rende ud til døren og røre ved snorene en milliard gange i håb om at de til sidst ville være helt ligeglade hehe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leg/aktivitet til to store hunde?
Kommentér på:
Leg/aktivitet til to store hunde?

Annonce