{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Kaninunger = Falsk drægtighed {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Min kanin fik unger for 11 dage siden og det har så udløst falsk.. Et eller andet.. Hos min tæve smiley

Hun har ikke mælk i patterne, men hendes nyfundne baby-kærlighed har hun valgt at lade gå ud over en legetøjs-gris..
I dag valgte hun så at tage denne gris med på gåturen - hun ville IKKE med uden! :'-)

Ville bare dele dette med Jer andre.
Har I oplevet noget lignende, vil jeg gerne høre Jeres historier smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaninunger = Falsk drægtighed
  • #1   21. maj 2015 Min ældste tæve kan også godt reagere på dyrebørn, især da vi havde marsvineunger - der havde jeg jo gerne skabe med plexiglas kant på fx 20cm, så der ellers var åbent derind, - mor gris ville se ret underlig ud i hovedet når hun lagde sig ind og forsøgte at nurse ungerne smiley

Med kaninungerne er hun også meget interesseret og hun har også nurset lidt på en killing engang. Men intet af det har gjort hende falsk drægtig på nogen måde - men det problem har hun heller aldrig haft og aldrig brugt substitutter som bamser etc.

Tilgengæld kan jeg huske da vi var lille og hunden blev falsk drægtig - efter HVER løbetid - så blev hendes bamse fundet frem, var en kattebamse som kunne sige miaaaauuuuv, og så skulle man høre på den 1-2 uger o.O Var forfærdeligt da batteriet begyndte at dø og lyden blev ret creepy smiley

Så ville hun også slaske rundt med den nonstop!

• #2   21. maj 2015 Mocca blev det mellem hver drægtighed. Det var hendes giraf bamse der blev baby, og hun blev fuldstændig hysterisk..
    Vi fik hende steriliseret fordi det var umuligt at være i nærheden af hende når det var

Kommentér på:
Kaninunger = Falsk drægtighed

Annonce