17. maj 2015
Er det din peanut du gerne vil bade?
Det ligner han er en blanding af noget der kræver pelspleje, i så fald ville jeg allerede nu begynde at vende hvalpen til bad og pelspleje. For når han bliver ældre vil de to ting være en stor del af at holde hans pels ordentlig, og det er trods alt rare med en hund der er vendte til det, end en der ikke er.
Det behøver ikke være med en masse produkter til en lille hvalp, men bare noget lunkent vand til træning.
17. maj 2015
Som Ginne siger, så skal han vendes til det allerede nu. For det er noget man er nød til jævnligt for at kunne holde pelsen fin og filterfri.
Du skal også vende ham til at blive børstet og ordnet.
17. maj 2015
Hvis den bliver børstet godt hver dag, kan pelsen jo sagtens holdes og orker man ik det job, så er trimmeren vejen frem,, syntes heller ik der er grund til at bade den mere end højst nødvendig, min gulvmoppe(Sigurd) fik en hurtig skyller når jeg havde trimmet ham, for at få skyllet de løse hår af og så hvis han begyndte at lugte mere end normalt, han var jo nede i jord og snavs højde med mavsen, men badede ham kun hvis det var nødvendigt og en badetur i fjorden ikke var nok
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Aldersmæssigt, så er der vidst ikke nogen grænse..
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 1.540
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Det ligner han er en blanding af noget der kræver pelspleje, i så fald ville jeg allerede nu begynde at vende hvalpen til bad og pelspleje. For når han bliver ældre vil de to ting være en stor del af at holde hans pels ordentlig, og det er trods alt rare med en hund der er vendte til det, end en der ikke er.
Det behøver ikke være med en masse produkter til en lille hvalp, men bare noget lunkent vand til træning.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.120
Du skal også vende ham til at blive børstet og ordnet.
maj 2015
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 12
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.120
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 1.540
Bad