673 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Flashback .. Flashback ..

Jeg købte Nova i 2011, hun var da 19 måneder gammel og hun har ALDRIG som i aldrig nogensinde tisset inde.

Nu her for 5 minutter siden fik de en aften snack, og så rendte hun hen under sofa bordet og tissede en mega sø .. smiley

Hun er typen der normalt ville kunne holde sig i timevis, jeg holder selvfølgelig øje med hende de kommende dage , og tænker om der er en blærebetændelse på vej ...

Flashbacket kommer af at min forrige hund startede på den måde og endte med at dø af blærekræft....

Andre bud på hvorfor sådan noget pludselig sker ... hun er 5½ år.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flashback ..
  • #2   16. maj 2015 Luka gør det hvis han får et kødben og gnaver i det i længere tid.
    Det er kommet efter han har fået sukkersyge.

• #3   16. maj 2015 Hmm lyder sært.. Håber da ikke dine bange anelser holder stik smiley

• #4   16. maj 2015 hmm .. men har fx ikke set øget tørst hos hende ... i hvert fald så jeg har lagt mærke til det ...

de var begge til vaccination i går, og alm. eftersyn, der var intet at bemærke, men der blev selvfølgelig ikke taget blodprøver, så der kan jo ligge noget ...

håber ved gud det var en en gangs ting ..

• #7   16. maj 2015 Min gamle tæve gjorde det et par gange i hendes liv, lige inden løbetiden startede, Som om hun ikke lige kunne finde ud af det. Vi snakker dog kun omkring 2-3 gange.

• #8   16. maj 2015 Nova er steriliseret

• #9   16. maj 2015 Hanne okay så kan det ikke være det, håber på, at det ikke sker igen. Krydser vi fingre for.

• #10   17. maj 2015 Kia har kun tisset bevidst indenfor een gang efter at hun blev voksen, og det var pga. urinvejsinfektion.
    Hun fandt husets eneste gulvtæppe og tissede på det, da hun nok har håbet at det så ikke ville gøre så ondt, når nu hun tissede på noget blødt.

Så jeg tænker urinvejsinfektion først og fremmest.

• #11   17. maj 2015 Holder skarpt øje med hende smiley , men der har ikke været noget siden .... Min yngste har haft blærebetændelse 3 gange, så jeg er ret overbevist om at skulle det være det der er under opsejling så skal jeg nok fange det hurtigt ...

Men som jeg husker det med Dafne (den forrige), så var udviklingen nemlig sådan a la, hun tissede inde, så gik der laaaaang tid inden det sket igen, sådan over tid til det blev hyppigere, og til sidst flere gange dagligt osv , uden de dejlige dyrlæger kunne give mig en klinisk grund, en udvikling over nok et par år .... men men vil ikke male fanden på væggen, håber det er som Rynkedyret skriver et uheld i mangel på koncentration fordi hun havde været så optaget af snacken...

Kommentér på:
Flashback ..

Annonce