{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

Endnu en om Dunse... {{forumTopicSubject}}

Så er hun vist det vi kan kalde HØJLØBSK...
Grrrr -

Futte ved jo ikke rigtig hvad han skal gøre - og med mig stående lige ved siden af - fik de idag lov at sige hej til hinanden - ( fordi Dunse PIVER efter at få lov at lege lidt - )

Ja ja Julie - lege lidt - Hun sprang LIGE på ham for at vise ham hvordan man nu gør - og så ned igen og stille sig LIGE foran snuden på ham med løftet hale - så hun nærmest ramte næsen -

GLEM det Dunse - Og ind røg hun igen -n

Faktisk virker det som om Futtes Kastrations sprøjte allerede har hjulpet - FEDT DA... Smiler... ( ikke at det gør de får lov at lege sammen under denne løb - man kan jo først stole 100% på sprøjten efter 3 uger - og det er en uge siden han fik den - )

Kan godt se at det bliver lange 3 uger - med sådan et skrigende Dunse apparat -

Nå - men sådan skal det åbenbart bare være - så længe vi undgår hvalpe - så er alting som det skal være - smiler... !!
Så kan hun skabe sig alt det hun vil -

Men finder bare ud af nu - at jeg først NU ved hvad en højløbsk tæve virkelig er - Griner -
Sådan en fremmelig en ihvertfald - ss -

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu en om Dunse...
  • #1   18. sep 2006 Jeg tror jeg er glad for kun at eje mig en han hund.... For det lyder da gevaldigt med hende Dunse.....*GG*

• #2   18. sep 2006 Ja de tæver i løbetid, der er nu lidt for sig selv. Sidst Biloxi var i løbetid lagde hun kraftigt an på Scott. men da han jo er blevet kastreret, forstod han ikke lige hvad meningen var. Hun blev ved med at stille sig an hele tiden, til sidst flygtede han hver gang hun kom hen til ham. Jeg fik næsten helt ondt af ham ;o)

• #3   18. sep 2006 Susanne - GRINER... den stakkels hanhund - ss -

De kan sgu være lige lovlig PÅ de tæver...

Thor får hun SLET ik lov at være i nærheden af... han ved i den grad hvordan man gør - og det sku ikke tage ham 30 sekunder -

Igår sprang Dunse jo ud af køkkenvinduet - Lige ud til drengene - heldigvis gik jeg og ordnede lidt i både køkken og viktualierum - så så det jo straks -

DAMN en balle hun fik - Og bagefter lå hun herinde og så depressiv ud - Griner -
    Det skal hun jo så være velkommen til - ss -

TÆVER... altså...

• #4   18. sep 2006 PIA : Smiler...
    De er nu på markenrne hver dag - så løbet af får de - men ku være Dunse sku komme og lege lidt med nogle andre hunde -
    Anna kan jeg jo så bare ikke have med -
    Men Dunse ville elske at komme ud og lege lidt med andre - ss -

• #5   18. sep 2006 Tanja - Det ER gevaldigt - LOOOOL...

Hun er sådan set tæt på at være til salg for en krone - Griner -

• #6   18. sep 2006 Pia : Har du set dit BC ???

• #7   18. sep 2006 Jeg syntes bare at det var mærkeligt at Scott slet ikke viste nogen interesse, han var 9 år da han blev kastreret (2 måneder før Biloxi's løbetid) og er far til 7 kuld hvalpe, så han ved/vidste jo hvad det drejede sig om.
    Men for pokker hvor er det dejligt nemt ikke at skulle skille hundene ad og hele tiden passe på, når tæverne er i løbetid

• #8   18. sep 2006 PIA : Ja havde en dejlig weekend på Fejø... DAMN et lækkert sted - !!

Ku være hyggeligt m en lille sommerhytte sådan et sted -
    Men Claus mener ABSOLUT ikke at det er relevant...
    Han stemmer på SydFrankrig - ( Tager jo bare noget længere at spare op til - Gg )

• #9   18. sep 2006 Ka du ik lære hende at bruge noget på batterier?

• #10   18. sep 2006 LINA : LOOOOOOOOOOOL...

• #11   18. sep 2006 Pia - Ja - men Spanien er for langt - da det SKAL være i køre afstand - og helst uden en overnatning - det er MIT krav - da jeg HADER at flyve -
    Gør det dog indimellem - Men skulle jeg have et sted sydpå, skulle det være så jeg ku køre derned -
    Ser du - han sku jo være herhjemme og passe firmaet - mens jeg kørte ned i November - kom hjem på visit indimellem - og først kom hjem igen - sådan rigtigt - i April - SÅ jeg lige ku få det gode forår med herhjemme - smiler...

Anderledes blev det da ikke - ss - Griner -

Kommentér på:
Endnu en om Dunse...

Annonce