{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DR2 nu
  • #1   12. maj 2015 Tak, det vil jeg prøve om jeg kan tåle at se smiley

• #2   12. maj 2015 30 sek. Og det kunne jeg så ikke..

• #4   12. maj 2015 For min skyld må folk æde alle de hunde de orker. Men det ville nu være rart om de lod være med at stjæle folks kæledyr ,og i øvrigt sørgede for at deres slagtedyr havde det godt ind til de blev slagtet (og at de blev slagtet så smertefrit som muligt)

Men all right , når nu vi ikke rigtig formår at sørge for det samme til vores slagtedyr (tyveriet undtaget) så er det nok for meget at forlange af et 3.verdens land...

• #5   12. maj 2015 Åh det var nok godt, jeg ikke nåede at se det smiley
    Jeg har et opslag på min FB side ,hvor man ser en lille pige sidder og græder ,ved sin hund ,som hun finder på et marked, som er blevet grillet
    Jeg tør ikke lægge den herind

• #6   12. maj 2015 Ps Hunden var også blevet stjålet

• #8   12. maj 2015 Jeg så hele programmet. Jeg er ellers typen som ikke tør klikke på links fra anima og den slags, og som (når jeg gør det) sørger for ikke at kunne se billederne når jeg underskriver deres ting..

Det var et barskt men realistisk program. Det giver et andet indblik i deres morale ift at hundene netop "bare er" mad, ligesom køer og grise er det i DK.
    Men det er dælme hårdt at se dem blive tvangsfodret som der bliver gjort når der skal laves fois gras.. Og at se dem blive stuvet sammen i mikroskopiske bure hvor de ligger i forvrædne stillinger, bliver spulet (for de er jo lige blevet tvangsfodret og har mad og bræk ud over det hele) og derefter venter på at blive slagtet i et og andet baglokale med "bedøvelsen" 4 slag i hovedet inden de får cuttet halsen..

Jeg forstår fanme godt at folk banker tyvene ihjel når de fanger dem. Det kan jeg kun sympatisere med..

Jeg ville ønske at der blev lavet nogle velfærdslove så hundene i det mindste blev behandlet bare nogenlunde humant, når nu at det er rent utopi at tænke at de bare generelt kunne stoppe med at spise hunde..

Sådan et program gør mig kun gladere for at jeg er vegetar og ikke støtter den slags dyrebehandling i nogen som helst lande.. smiley

• #9   12. maj 2015 Lima ja jeg har ikke set det ,jeg kan ikke holde til det, jeg bliver dårlig af alt sådan noget Jeg kan dog sige at Anima arbejder på højtryg for at få dette svinneri stoppet i Kina og det går heldigvis fremad , Så mon ikke Anima også vil gøre alt hvad de kan for det i Vietnam.
    At de spiser hunde er for os jo ubegribelig , men de kan behande dem ordentlig og aflive på en human måde smiley

• #10   12. maj 2015 Ps og så skal de ikke stjæle folk kæledyr
    Har du set det med den lille pige på min tidslinie ?

• #12   12. maj 2015 Smilla ja det er den lille pige smiley

• #13   13. maj 2015 Inger så det godt den gang du lagde det op på facebook.. Det er simpelthen så ulækkert og hjerteskærende. Jeg er sådan tabt for ord. smiley

• #14   13. maj 2015 Det samme her Lima smiley

Kommentér på:
DR2 nu

Annonce