Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge i Horsens
  • #1   22. apr 2015 Mine forældre bruge Bygholm. Det er bestemt ikke det billigste, men de har alt, er et stort sted med megen viden. De er også ISO certificeret, hvilket jeg godt kan lide smiley
    Jeg har været derude et par gange med Coco, den gamle Vallentin er noget "gammel mandlig dyrlæge"-agtig (altså lige hårdhændet nok efter min smag), men som menneske sød nok. Jeg vil nok bare fremover tage en af de yngre dyrlæger. Mine forældre har dog ingen negative oplevelser med ham og er generelt glade for stedet smiley

• #2   22. apr 2015 Jeg har også hørt gode ting om Bygholm smiley

Selv bor jeg i Brædstrup og bruger dyrlægen der, dem er jeg meget glad for.

• #4   22. apr 2015 Da jeg boede nede i området brugte jeg Bygholm, men det kommer an på om man er typen der vil bruge én dyrlæge til alt eller vil bruge én til de små ting og en anden til de store ting.

Har en tante som er hos hhv. dyrlægerne i Hornsyld og Hedensted, som især har interesse i hunde og jeg har sørget for at holde hende godt i arbejde med små dyr igennem årene O:) smiley

• #5   22. apr 2015 Jeg bruger dyreklinikken i Kattesund, det et meget lille sted med kun en Dyrelæge Helle, men hun er rigtig dygtig og billig smiley
    Og så ligger hun midt inde i byen, hvilket er en bonus for mig som bor helt inde i midt smiley
    Men hun er rigtig godt og dygtig, hvis hun skal lave støtter ting, som operer eller scanne, tager hun ud på bygholm smiley

• #6   22. apr 2015 Vi bruger Vrønding Dyreklinik.

• #7   22. apr 2015 Vi bruger Hedensted... Og er yderst tilfreds med dem... smiley
    Gode kompetente dyrlæger, og det er altid en positiv oplevelse at komme der... uanset om man skal have vacciner, eller en aflivning får man en professionel behandling af venlige sympatiske mennesker....

Alternativt er Lund dyreklinik også et godt valg smiley

• #8   23. apr 2015 Jeg bruger dyrlægerne i Brædstrup og har gjort det i 7 år nu. Jeg syntes ikke at de er dyre. Min favorit hos dem er helt klart Erik, men Henrik er også både dygtig og rigtig rar.

http://dyrlaegecentret.dk

• #9   23. apr 2015 Bygholm er absolut at anbefale, det havde jeg gjort hvis jeg skulle vælge ny dyrlæge smiley Personligt bruger jeg Malene fra Odder/Beder dyreklinik og kører gerne de ekstra kilometer for at komme til hende, hun er helt fantastisk smiley

• #10   23. apr 2015 Vi kommer til at bo i Oens lige uden for Horsens..

Men jeg vil da kigge nærmere på Bygholm når nu i er så mange der har været tilfredse med dem

Kommentér på:
Dyrlæge i Horsens

Annonce