{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  død hund fundet
  • #2   16. apr 2015 Århhh... Jeg håber at der er en ejer der kan genkende hunden og derved få fred i sjælen i forhold til hvor hunden er.

    Mht til at de ikke kan få nogen til at hente hunden, så er dette endnu et af de steder hvor der er forskel fra kommune til kommune. Da jeg for noget tid siden fandt en trafikdræbt kat lige ud for vores ejendom, kunne jeg ringe til dyrenes vagtcentral (1812) og de kom så dagen efter og hentede katten. De fortalte at de ville undersøge om den var chippet. Det er Hillerød kommune der har indgået en aftale med dyrenes beskyttelse om denne ordning.

    Som dyreejer synes jeg at det er en enormt flot ordning, for at gå og savne et bortløbet dyr uden at kende dets skæbne er frygteligt hårdt.


  • #3   16. apr 2015 Syntes det er underligt at ingen har henvendt sig, nogen må da kende nogen, som kender noget til den stakkels hund, håber godt nok ikke, at den blev overladt til en dødelig skæbne, af ejer, der var blevet træt af den eller lignende. Håber der kommer en forklaring frem, på et tidspunkt og historien ikke er så grum og hjerteløs, som den virker pt.. Selvom jeg stadig undre mig over, at ingen savner sådan en skøn størrelse.. Stakkels vuf smiley

  • #4   16. apr 2015 min første tanke var om det var en af de forsvundne i forbindelse med nytåret.
    Men mon ikke den havde været i en værre forfatning, hvis den havde ligget i vandet så længe?


  • #7   18. apr 2015 Den er tjekket for chip. Der var intet at finde.

  • #8   18. apr 2015 Hvor trist smiley

  • #13   18. apr 2015 Det er altså ikke ualmindelig at chippen flytter sig som krondyret skriver. Og når det er et fremme legeme i kroppen kan den blive udstød.

Kommentér på:
død hund fundet

Annonce