{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

HULK HULK!! {{forumTopicSubject}}

Efter en lang sej kamp med kæresten om overhovedet at få en hund mere, fik jeg ham af uforklarlige grunde til at indgå et væddemål. Jeg skulle tabe 12.5 kg så måtte jeg få en hund mere! Han troede sikkert ikke jeg kunne, men det ku jeg med det mål i sigte! Hi hi
Tæven var bestemt, samme opdrætter som jeg har Siko fra. Hendes bedste tæve skulle parres for første gang, nu skulle vi finde den perfekte hanhund. Det fandt vi i december og så startede ventetiden på løbetid her i starten af februar, blodprøve for at være sikker på at nu var det nu.. Forcering af snestorm fra Sjælland til Ålborg for at parre..og så skete der ikke noget! Til dyrlæge i Ålborg da der ikke var sket noget efter 3 dage, som mente at vi skulle vente et par dage, hjem igen fra Ålborg og regnede med at køre derop igen, besøg hosl den normale dyrlæge som nu sagde at det var for sent!!!

JEG FÅR IKKE MIN HVALP!!! Nu må jeg vente til sidst på året..ØV ØV ØV

Måtte lige ud med det :o) Min kæreste forstår ikke at det kan være så stort et problem! Mænd!

Knus fra Anja og sørgeligt vuf fra Siko som ikke får en lillebror!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HULK HULK!!
  • #1   22. feb 2005 ØV hvor surt og så efter al den ståhej, køren frem og tilbage og forberedelse..........ja det bliver sq hårdt at vente SÅ længe når først beslutningen er taget..... og stUrt tillykke med vægttabet ;o)

  • #2   22. feb 2005 Ja det er noget møj...Men jeg har det sådan at der må være en mening med det, måske passede de bare ikke sammen osv skæbnen thi hi Mht kuren har det faktisk ikke været slemt! Hvis nogen mangler en god kur hvor man ikke skal veje maden osv sig til..Det bedste er at man må spise alt hvad man vil om lørdagen!! :o)

  • #3   22. feb 2005 .....UHA den kur lyder god - skal man så heller ikke spise 7 kg. grønt om dagen..?....*SS*..

    Nej du har nok ret i at der er en mening med det hele, ligesom vi menneskers blodtyper heller ikke altid passer sammen og besværligøre det at få børn med den partner ;o)


  • #5   22. feb 2005 Hej Kassandra.
    Tro mig jeg er ikke useriøs mht til at få en hund mere. Mht væddemålet er det en lang historie, men jeg vil da mene at det er mere gennemtænkt og arbejdet værd istedet for at købe en hund eller et andet dyr som impuls køb.

    Så lige den med at man ikke skal indgå væddemål er jeg ikke enig i, ihvertfald ikke i mit tilfælde. Under andre omstændigheder ja selvfølgelig er et dyr ikke et væddemål....Never mind :o)


  • #6   22. feb 2005 Karina,
    kort fortalt skal man spise 6 gange om dagen
    Frugt til morgenmad, frugt til 1 mellemmåltid, frokost er salat/grøntsager med skiftevis m. kød eller brød,kartofter,ris, 2 mellemmåltid kan være knækbrød m pålæg, youghurt eller kiks, aftensmad 200 g kød skiftevis kun med grøntsager eller med kulhydrater (pasta,ris,kartofler) 3 mellemmåltid youghurt, knækbrød

    Onsdag aften skal man ha grøntsagssuppe, lørdag må man spise alt hvad man vil, bare man spiser 6 gange. Motion: 2x1 time om ugen, hvilket er nemt når man har hund :o) Det sætter fut i forbrændingen og man kan faktisk høre sin mave forbrænde!

    Jeg har den på mail der er lidt mere end hvad jeg har skrevet her, hvis du er interesseret kan du sende en mail til mig på siko@iceblock.dk skriv noger i vedr. så den ikke bliver slettet af virusprogrammet :o)


  • #7   22. feb 2005 Hej.
    Tillykke med vægttabet, hvordan gør man????
    Snøft, føler med dig mht. hunden. Kender det godt, når man har sat næsen op efter noget, og man kan næsten mærke, at nu er det så vidt, og så går der kage i det hele........... Sur show. Det er næsten ikke til at bære. Men op med humøret, det skal nu nok lykkes dig, at få fat i "lillebror"... Du må bare væbne dig med tålmodighed...
    Men du har evig ret, typisk mænd!!!!!!*ggg*
    Trøsteknuser fra Cathrine og Luna.


  • #8   22. feb 2005 Tak Cathrine og Luna :o)

    mht motion er det nok med gåture..glemte jeg lige at skrive.. I skriver bare hvis I vil ha den..det går iøvrigt hurtigt i starten, det tog mig knap 2 mdr med de første 9 kg! Man må selvfølgelig ikke spise slik øv øv medmindre det er lørdag, men jeg har fint kunne holde mig til sukkerfri lækerrol og light sodavand! Gulerødder må man faktisk kun spise i begrænset mængder, da der er meget stivelse i..


  • #9   22. feb 2005 Jeg er på vej ud - men jeg er bestemt interesseret min mail er: 1kgc@mail.dk

    Knus...


  • #10   22. feb 2005 Jeg er også på vej ud med vuffen.. Ses, Knus

  • #11   22. feb 2005 Surt Surt Surt!

    Flot at du tabte de 12,5 kg! *S*


Kommentér på:
HULK HULK!!

Annonce