Brug for lidt gode råd {{forumTopicSubject}}
Igår bed min lille hund ud efter min søn på 8 uger da de begge lå i sofaen. Min dreng lå på maven over mine ben, min tæve lå og slappede af ved siden af, hun vender sig om, ser hans hoved som peger med mod hende, og hun snapper ud efter ham. Ingen knurren først, bare haps
Nå men jeg siger hey i det det sker og hun smutter ned i kurven af sig selv.
Øv øv øv..
Nå men i dag da min mor ville tage noget hun fandt hun ville æde på gåturen, hakkede hun min mor i fingeren. Der gik ikke hul, men en god markering, igen uden at knurre først.
Hun har egentlig taget rigtig godt imod vores baby, og hun ligger med ham på legetæppe mm. Hun kan også finde på at ligge ved siden af ham på legetæppe med en tyggepind, og det skal stoppe nu, det duer ikke!
Vi har altid ladet hende spise tyggepinde osv i vores sofa, seng mm- men det tør jeg simpelthen ikke mere, men baby i huset og med hendes opførsel de sidste to dage
Tænker et bur hvor hun spiser ben i? Men det er jo tyggeben som hun har i massevis. Hvordan får jeg lært hende at bur er lig med ben, og at hun skal blive derinde og spise? Og skal buret være lukket når hun får en tyggepind?
Hun har altid haft fri afgang til tyggeben- men det er vel ret dumt eller hvad?
Ligger jeg for meget i hendes adfærd de sidste par dage?
Jeg blev fandme bange igår da hun hapsede ud efter hans ansigt
Vil jo også gerne kunne få besøg af mødregruppe. Osv med deres børn. Vil gerne lære hende at være i bur tror jeg. Hun er 1 år.
Hvor bekymret skal jeg være?
Er lidt ked af det Elsker min lille vovse!
Gode råd søges!!
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.772
En hund er en hund. Hvis ikke man får lavet det rette forhold fra begyndelsen, samt måske får båret rundt på hunden og pylret lidt om den, så kan der altså opstå de her problemer når hunden pludselig får frataget sin sædvanlige rolle.
Er hunden miljøtrænet før fødslen af baby? Har hunden stadig samme rolle og rytme som før, dvs at den bliver stimuleret?
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.695
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.695
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 31 Hunde: 4 Annoncer: 8 Emner: 73 Svar: 4.132
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 31 Hunde: 4 Annoncer: 8 Emner: 73 Svar: 4.132
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
Og pt spiser hun gladeligt ben ved siden af ham, men snart vil han jo kravle rundt- og så kan det jo ske OGSÅ selvom jeg sidder ved siden af?!
Og selvfølgelig er de ikke alene- men jeg vil da gøre alt for at undgå ulykker- derfor jeg tænker om i havde gode råd mht børn, hund, tyggeben osv? Her var min bedste ide bare et bur til det?
Og nej jeg syns ikke at hun er min baby. Hun får 6-10km gåture om dagen, med træning løbende på turene.
jan 2007
Men ja hun må være i sofae og sover i sengen.
Jeg tror også bare at hun blev forskrækket da hans hoved pludselig var tæt på hende. Men blev bare ked af at hun bed ud efter ham. Hun betyder alverden for mig- så det SKAL bare fungere. Men tænker at jeg må skaffe et bur og lære hende at tyggeben er derinde og at hun har fred og ro derinde
jun 2013
Følger: 36 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.202
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1320 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.650
1. Hunden kan blive alt for stresset
2. Det er ikke sikkert de andre mødre syntes det er sødt din hund går hen til deres poder
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 126 Svar: 736
Hvis det ikke er mulig med gitter, pga huset opbygning, så invester i et stort bur til hunden.
jan 2007
Brug for lidt gode råd